וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך "בובת הבראץ האנושית" נראתה לפני הניתוחים

23.4.2022 / 23:48

בת 21 משבדיה שעברה ניתוחים פלסטים רבים כדי להיראות כמה שיותר כמו בובת בראץ חשפה כיצד נראתה פעם וסיפרה על ההשראה שלה: "תמיד אהבתי את עולם היופי. אני רוצה להיות הגירסא האקסטרימית של עצמי"

רוצה להפוך לבובת בראץ אנושית/@blondiesteffi

אישה שקוראת לעצמה "בובת בראץ אנושית" חשפה כיצד היא נראתה לפני שבזבזה עשרות אלפי דולרים על ניתוחים פלסטיים. סטפני מוליץ, בת 21 משבדיה, מוציאה 14 אלף יורו בכל שנה על ניתוחים, אחרי שעשתה את מילוי השפתיים הראשון שלה בגיל 13. עד גיל 17, השבדית הרגישה מוכנה לנסות ניתוחים שונים וביצעה עוד מילויי שפתיים שגרמו לה להרגיש "הכי טוב אי פעם".

סטפני סיפרה שהשפתיים הגדולות שלה עוזרות לה להגיע למראה הבובה שהיא רוצה להשיג, כשההשראה שלה מגיעה מבובות בראץ וברבי. מאז היא עשתה עוד ניתוחים בשפתיים, בלחיים, בסנטר, בגבות ובקו הלסת, כמו כן שינתה את קווי החיוך שלה ועברה אפילו ניתוחים בשיניים. היא ביצעה גם הגדלת חזה ומתכננת עוד ניתוחים בעתיד כמו הסרת צלעות, הרמת פנים, שתלים בישבן, בירכיים, שאיבת שומן ושתלי סיליקון בשפה.

כך היא נראתה לפני הניתוחים

סטפני כתבה לאחרונה באינסטגרם: "המטרה שלי בחיים היא להיות הגירסא האקסטרימית של עצמי, ורק של עצמי". למרות שרבים מעוקבייה חושבים שהיא תפסיק לבצע ניתוחים בקרוב, היא מבהירה שזה ממש לא המצב ונראה שאין לה שום כוונה לעצור בקרוב.

היא לא מפרסמת ברשתות בתכיפות כמו פעם, כשהפעם האחרונה הייתה שסיפרה על המטרה שלה לשנת 2021: "מה המטרות שלכן לשנת 2021? שלי זה להשיג רישיון נהיגה, שפתיים גדולות יותר ולשנות את המראה שלי מאוד", היא כתבה.

הכל התחיל בגלל משפט של בחור?

בת ה-21 לא זרה לעולם היופי - אמה וגם דודתה עובדות כקוסמטיקאיות והיא עצמה למדה בבית ספר ליופי בשנת 2020, כשהיא מספרת שהמטרה שלה הייתה ללמוד כיצד להזריק לעצמה.

בעבר היא סיפרה על המוטיבציה שלה: "אני גרה בעיר קטנה בשבדיה, ותמיד אהבתי את עולם הביוטי. אמא שלי קוסמיטקאית במשך כל חיי, ודודתי עובדת עם מילויים ובוטוקס, כך שהנושא לא היה זר לי. תמיד הרגשתי חוסר ביטחון לגבי האף שלי, ויצאתי עם בחור שאמר לי - "את כל כך יפה, אבל האף שלך הורס הכל", הרגשתי כל כך רע אז רציתי לעשות ניתוח אף. עשיתי עוד הרבה דברים מאז, כולל עבודה על השפתיים שלי, הסנטר, הלחיים, קו החיוך, האף, הרמת גבות, הלבנת שיניים, קו הלסת ובוטוקס. לפני הניתוחים לא אהבתי את עצמי יותר מדי, אחרי כל הניתוחים הללו אני מרגישה טוב יותר ויותר עם עצמי, אבל יש לי עוד הרבה עבודה. אני לא יודעת עוד כמה פעמים יטפלו בשפתיים שלי, אבל אני מטפלת בהם בכל חודש מאז שאני בת 17. ההשראה שלי באה מבובות בראץ, וגם מברבי, ומהשפנפנות של פלייבוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully