וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת מות בת 22 בירושלים: בן הזוג נעצר, אך המשטרה מתקשה להתקדם בחקירה

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 14:42

בשבת נמצאה גופתה של אבישג פחימה בדירה בבירה. שאריות של חומרים רעילים נמצאו בדמה, אך עדיין לא ברור אם היא צרכה אותם בעצמה או שבן זוגה, דוד נתנזי, כפה עליה אותם. המשטרה: "זה לא תיק רצח כפי שאנו מכירים"

שאריות של חומרים רעילים נמצאו בדמה של אבישג פחימה, בת ה-22 שמתה בדירתה בירושלים - כך עולה מבדיקה של המכון לרפואה משפטית. הבדיקה העלתה כי החומרים הם תוצאה של צריכת כדורים, ולפי שעה לא ידוע אם היא נטלה אותם בעצמה או שבן זוגה, דוד נתנזי, כפה עליה לקחת אותם.

כמו כן, בדיון בבית משפט השלום בירושלים בתיק עלה כי נמצאו חתכים יבשים על ידיהם של שני בני הזוג. במשטרה הודו כי הפרטים שנאספו בחקירה עד כה לא מצביעים על כיוון ברור לנסיבות מות הצעירה.

נציג המשטרה ציין במהלך הדיון כי "כל האירוע, לכשעצמו, זה לא אירוע קלאסי. זה לא תיק קלאסי של אירוע המתה או רצח כפי שאנו מכירים, שיש מצלמות DNA, וממצאים פורנזיים כאלה ואחרים. מדובר באירוע מאוד מורכב, בטח לנו כיחידה החוקרת, להגיע לחקר האמת או להגיע לחשדות מבוססים".

דוד נתזני חשוד בגין גרימת מותה ברשלנות של בת זוגו אבישג פחימה. השלום, ירושלים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
אבישג פחימה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

עו"ד יהודה שושן, סנגורו של החשוד המרכזי נתנזי, טען במהלך הדיון כי הוא צורך כדורים פסיכיאטריים וכדורים נוספים בעקבות תאונת דרכים ב-2018, וציין כי הוא "התמכר לסם, סם עם מרשם וצרך אותו על בסיס קבוע".

עוד אמר עו"ד שושן כי ביום שישי הגיעה חברתה של פחימה לבית ושידלה אותה לעזוב, לאחר מכן הביע נתנזי אכזבה מהקשר ביניהם והכין מכתב התאבדות בו כתב בין השאר שיתרום את הכסף שיש לו באמצעות פחימה לילדים בסיכון. לאחר מכן, לפי גרסתו, בלע את הכדורים. "היא סייעה לו וביקשה ממנו לא להתאבד. לא ברור כמה כדורים הוא נטל שגרמו לו לתרדמת. בבוקר הוא זיהה שהיא שוכבת לידו ללא רוח חיים".

דוד נתזני חשוד בגין גרימת מותה ברשלנות של בת זוגו אבישג פחימה. השלום, ירושלים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
דוד נתזני/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

ביום שבת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על בת 22 כשהיא מחוסרת הכרה לאחר צריכת סמים. ביום ראשון נעצר נתנזי בחשד שגרם למותה של בת זוגו, שגופתה נמצאה יום קודם לכן בדירתם, ועל פי החשד מתה מבליעת כדורים. אתמול המשטרה עצרה גבר בשנות ה-60 לחייו בחשד לעבירות של קשירת קשר וסיוע בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully