וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3.5 שנות מאסר נגזרו על הגננת בפרשת ההתעללות בפעוטון "גן ומשפחתון לובה" בר"ג

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 13:13

על הגננת, לובה קזקביץ' בת ה-65, נגזרו גם 12 חודשי מאסר על תנאי, שישה חודשי מאסר על שיבוש הליכי משפט ופיצוי כספי למשפחות הנפגעים. במטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך בירכו על העונש, ועל מגמת החמרת הענישה במערכת המשפט. "כעת זה ברור לכולם כי מדובר במכת מדינה"

בווידאו: תיעוד התעללות בפעוטות בגן ברמת גן/מערכת וואלה! NEWS

בית המשפט המחוזי תל אביב גזר הבוקר (רביעי) שלוש וחצי שנות מאסר בפועל על הגננת לובה קזקביץ', שהורשעה בהתעללות בקטין בפעוטון "גן ומשפחתון לובה" ברמת גן. כמו כן נגזרו עליה 12 חודשי מאסר על תנאי, שישה חודשי מאסר על שיבוש הליכי משפט ופיצוי על סך 50 אלף שקלים שיחולק למשפחות הנפגעים.

מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך בירך על מגמת החמרת הענישה שהחלה לדבריו במערכת המשפט. "לפני שנתיים במשרד המשפטים לא הבינו למה עבודות שירות זה לא עונש ראוי, והיום הנושא הזה כלל לא על הפרק", אמרו.

"כעת זה ברור לכולם כי מדובר במכת מדינה וכל מתעללת בילדנו תרצה עונש מאסר משמעותי" המשיכו. "אנחנו מבינים כי ענישה של 3.5 שנות מאסר בפועל על 4 עבירות התעללות אינה מניחה את הדעת ואינה מספקת אך כמי שחשופים לחקיקה ולענישה בשנים האחרונות, אנחנו בהחלט רואים כי החמרת הענישה מתקיימת, גם אם היא עקב בצד אגודל".

הגננת לובה קזקביץ', שהורשעה בהתעללות בקטין בפעוטון "גן ומשפחתון לובה" ברמת גן. 9 במרץ 2022. אבשלום ששוני, מעריב, אתר רשמי
"רואים כי החמרת הענישה מתקיימת". קזקביץ'/אתר רשמי, אבשלום ששוני, מעריב

קזקביץ' בת ה-65, שניהלה את הפעוטון שיועד לבני ארבעה חודשים עד שלוש שנים, תקפה והתעללה בתינוקות ובפעוטות ב-29 מקרי שונים לפחות ובשלל דרכים, כך לפי כתב האישום. "היא השליטה בגן אווירה של טרור, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות", נכתב.

דורית חזן, יו"ר ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית מסרה בעקבות עונש המאסר שהושת על הגננת כי "מדובר בעונש קל ביותר למי שהתעללה בפעוטות. אסור לנו שאנשים מעין אלה יעסקו בחינוך ומקרים מעין אלה מוציאים שם רע לעשרות אלפי גננות. יש להשית על אותן מטפלות את העונש המקסימלי למען יראו וייראו וזאת בכדי שהמתעללים הבאים יחשבו פעמיים לפני שהם יבצעו את זממם. אסור שדם ילדינו יהיה הפקר בידי אנשים שאינם ראויים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully