וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: 2 אנשי משמרות המהפכה נהרגו בתקיפה בדמשק, בישראל חוששים מתגובה

בטהראן אמרו כי בתקיפה שאירעה אתמול לפנות בוקר בסוריה ויוחסה לישראל נהרגו השניים, ואיימו בנקמה. במערכת הביטחון העלו כוננות ונערכים לאפשרות של שיגור רקטות מסוריה

תקיפה המיוחסת לישראל בדמשק, 24 בפברואר 2022/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שני אנשי משמרות המהפכה נהרגו בתקיפה בדמשק המיוחסת לצה"ל - כך פורסם היום (שלישי) בכלי תקשורת באיראן ובסוריה. לפי הדיווחים, מדובר בשני קצינים איראנים, ששמותיהם מרתצ'א סעיד נז'אד ואחסאן כרבלאאי פור. בסוכנות הידיעות "תסנים" נמסר כי שני הקצינים נהרגו "בתקיפה הישראלית באזור דמשק".

לפי פרסומים בסוריה, בתקיפה הישראלית נפצעו שישה אנשים נוספים הנתמכים על ידי איראן. כולם הועברו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים בדמשק.

ברשתות הטלוויזיה הממלכתיות באיראן דיווחו כי במשמרות המהפכה הבטיחו לנקום על הרג אנשיהם. במערכת הביטחון חוששים מתגובה איראנית, ובצה"ל נערכים לאפשרות של שיגור רקטות מסוריה לעבר העורף. כוננות הועלתה בסוללות כיפת ברזל ולאורך הגבול הסורי.

שני מפקדים במשמרות המהפכה שנהרגו בתקיפה באזור דמשק שיוחסה לישראל. מתוך טוויטר, אתר רשמי
שני אנשי משמרות המהפכה שנהרגו/אתר רשמי, מתוך טוויטר

התקיפה אירעה אתמול בסביבות השעה 5 בבוקר, אז דיווח הצבא הסורי שמערכת ההגנה האווירית הופעלה בעקבות טילים של צה"ל, שנורו מאזור הגולן.

לדברי הצבא, התקיפה כוונה אל מחסני נשק של משמרות המהפכה של איראן. באותו הבוקר לא דווח על נזק שנגרם מהתקיפה. עוד נכתב כי מדובר במתקפה השביעית של ישראל בסוריה מאז תחילת 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully