וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה בננות בסופרמרקט ומצא יצור מפחיד שמסתתר ביניהן

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 13:16

בחור קר רוח הופתע למצוא את הייצור המפחיד והמסוכן על אשכול הבננות שהוא התכוון לקנות. אלא שזה ממש לא הבהיל אותו ומנע ממנו לקחת את הבננות.. עם העקרב. צפו בסרטון ששבר את הרשת

תגלית מחרידה בבננות בסופרמרקט/bugboy19

גולשי הטיקטוק היו מזועזעים מסרטון שהעלה בחור עם הכינוי bugboy19, שנעמד ליד אשכול של בננות בסופררקט ומצא שם ייצור ממש לא רצוי שמסתתר בינהן. כאשר הוא עשה זום אין במצלמה שלו, אפשר היה להבחין בעקרב (או עקרביש) שפשוט נח לו בחלק העליון של אשכול הבננות.

אפשר לראות בסרטון כיצד הוא לוקח את היצור ומחזיק אותו מתחת לעדשת המצלמה וניתן לראות שהוא חום כהה עם שש רגליים ושני מחושים עוצמתיים, לא משהו שממש בא לכם לאכול יחד עם הבננות (או בכלל לפגוש מקרוב). לאחר מכן הוא שם אותו בחזרה על הבננות, שקל אותן, ושילם עליהן בעמדה העצמית. הגיוני היה לחשוב שהבחור ייפטר מהיצור המפחיד במהרה וייבהל מהסיטואציה, אבל הוא פשוט ארז אותו יחד עם הבננות ולקח אותן הביתה.

צפו בתיעוד הביזארי

הסרטון הזה צבר מעל 2 מיליון צפיות ורוב הצופים כמובן היו מזועזעים, אך רבים הטילו ספק באמיתות המציאה ואמינות הסרטון משום שאותו חשבון טיקטוק (שנקרא כאמור- נער החרקים) העלה כבר מספר סרטונים כאלה של מציאת חרקים בפירות וירקות ובאופן כללי הוא מאוד אובססיבי לחרקים.

אובססיבי לחרקים

מה מסתתר בתוך הפלפל?

באחד מהסרטונים הפופולאריים שלו הוא מראה את הרגע בו הוא מצא בתוך פלפלים ג'וקים - וגם שם פרץ ויכוח האם ג'וק בכלל יכול לחיות בתוך פלפל או שהסרטון מבוים. צופה אחד טען: "לכל מי ששואל - זה לא נדיר שחרקים מטילים ביצים בירקות. חרקים מסוימים יגדלו בתוך הירקות עד שהם יתבגרו ואז יאכלו."

אבל מישהו אחר טען: "אני אנטומולוג (חוקר חרקים) וזה מבוים ב-100%. לפלפל אין מעורבות במחזור החיים של מקק, במיוחד למין הזה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully