וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות במשפט זדורוב: השופטים התערבו, התובעת נאלצה לקטוע את החקירה

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 17:15

התובעת ניסתה להמשיך בחקירתה בנוגע למכנסיים שתפסו אצל זדורוב לאחר הרצח, אך השופטים התפרצו לדבריה, טענו כי היא טועה והחלו להתווכח איתה: "גבירתי לא תצעק עלינו". התובעת טענה כי התערבות השופטים פגעה בחקירה הנגדית וקטעה אותה

בווידאו: עימות במשפט זדורוב: השופטים התערבו, התובעת נאלצה לקטוע את החקירה/אלי אשכנזי

עדותו של רומן זדורוב במשפט החוזר על רצח תאיר ראדה נמשכת הבוקר (שלישי). בפתח הדיון ניסתה התובעת, עו"ד מיטל חן רוזנפלד, להמשיך בחקירתה בנוגע למכנסיים שתפסו אצל זדורוב לאחר הרצח.

התובעת העלתה בפניו טענה כי הופתע והביט בתימהון כשחוקר המשטרה הציג בפניו את מכנסי העבודה שנתפסו בידי המשטרה. אולם, עוד לפני שזדורוב ענה, התפרצו לדברים השופטים אשר קולה ודני צרפתי, אמרו לתובעת שהיא טועה בדבריה והחלו להתווכח איתה. לטענתם, זדורוב הביט בתימהון בתמונת המכנסיים שהוצגה בפניו בשל עיוות בתמונה, שיצר פרופורציות לא נכונות.

רומן זדורוב בעדותו במשפטו החוזר, בימ"ש מחוזי נצרת, 8 במרץ 2022. אלי אשכנזי
רומן זדורוב בעדותו במשפטו החוזר, (היום)/אלי אשכנזי

בעקבות כך, טענה התובעת כי התערבות השופטים "פגעה לי בחקירה הנגדית". "אני רוצה להגיע לחקר האמת ולעזור לבית המשפט לעשות זאת. ביקשתי מראש שלא תתנו לו את התשובה", אמרה התובעת. בתגובה לדבריה, השיב השופט קולה: "גבירתי לא תצעק עלינו. את מייצגת את מדינת ישראל".

לאחר חילופי הדברים, ביקשה התובעת הפסקה. כשחזרה ממנה אמרה כי היא נאלצת לקטוע את החקירה שהתכוונה לנהל על המכנסיים, והדיון נמשך.

אחרי העימות שהתרחש בבוקר, שב הדיון להתנהל בצורה רגועה יותר. התובעת התמקדה בהתוודותו של זדורוב בפני המדובב והראתה לשיטתה כי היא הייתה מלאה ואמינה, ביוזמת הנאשם ולא תחת לחץ או איומים, כפי שטען בעת עדותו בפני הסניגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully