וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במבצע חשאי: סוכנים סמויים הפלילו 51 חשודים בסחר בנשק לא חוקי

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 23:49

שוטרת המשרתת ביחידה מיוחדת וסוכן נוסף הופעלו במשך חודשים בקרב עבריינים בחברה הערבית. בין היתר ביצעו כ-35 עסקאות מפוקחות של רכישת כלי נשק, בהם אקדחים, קלצ'ניקוב ו-M16. בפשיטה של יותר מ-1,000 שוטרים בבתי החשודים נתפסו עשרות אלפי שקלים, 7 כלי רכב וכלי נשק

בווידאו: סוכנים סמויים הובילו למעצר של 51 חשודים בחשד לסחר בנשק לא חוקי/צילום: דוברות משטרה

סוכנים סמויים של המשטרה חדרו לעולם הפשע והביאו הביאו להפללה ומעצר של 51 בני אדם מהחברה הערבית, בחשד לסחר בנשק לא חוקי. הסוכנת המשרתת ביחידה מיוחדת של מג"ב וסוכן נוסף, גוייסו ע"י מחלק הסוכנים של להב 433, הופעלו במשך חודשים רבים בקרב עבריינים בחברה הערבית ובין היתר ביצעו כ-35 עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת כלי נשק ומטעני חבלה ביניהם אקדחים, רובה קלצ'ניקוב, M-16 ותת מקלע MP5.

הבוקר (שני), עם הינתן האות, פשטו למעלה מ-1,000 שוטרים מיחידות שונות על בתיהם של עשרות חשודים בסחר באמל"ח בכל רחבי הארץ. בתום החיפושים נתפסו עשרות אלפי שקלים, שבעה כלי רכב וכלי נשק מסוג אייר סופט, בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך מעצרם של החשודים.

סוכנים סמויים הובילו למעצר של 51 חשודים בסחר בנשק לא חוקי. 7 במרץ 2022. דוברות משטרת ישראל
מתוך המעצר, היום/דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, בירך על המבצע המוצלח. "הפעלה מורכבת, מתוחכמת ומסוכנת על פני חודשים של זוג סוכנים אישה וגבר שלא היו מבישים אף ארגון ביון. פעולה שהיא מעשה אמנות", תיאר. "אני מלא התפעלות מפעילותם, מהעבודה המאומצת של אגף חקירות ומודיעין ולהב 433 ברקימת סיפור הכיסוי, באבטחה שלהם בשטח ובביצוע המוצלח".

המפכ"ל קובי שבתאי אמר כי "בכל שבוע אנו מצליחים להנחית עוד מכה אנושה על ארגוני הפשיעה. עם כניסתי לתפקיד, זה היה אחד הנושאים ששמתי על סדר היום המבצעי של משטרת ישראל", ציין, "החדרת סוכנים סמויים ללב ארגוני הפשיעה בכדי לתקוף אותם מבפנים". לשוטרים מסר שהוא גאה "שחוללנו מהפכה, ולמרות הסיכון הגדול שכרוך בכך, הגדלנו באופן משמעותי את פעילויות הסוכן, ועדיין לא נאמרה המילה האחרונה", התחייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully