וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הסכם הגרעין: "האיראנים נלחמים כאריות. בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות"

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 14:39

ראש האופוזיציה אמר כי הממשלה לא מוכנה להתעמת עם האמריקנים בנוגע להסכם הגרעין, ובכך "משלימה עם איראן גרעינית ומסכנת את ישראל". את הדברים אמר במהלך ישיבת סיעת הליכוד לזכרו של בגין, ובהשוואה להחלטתו לחסל את היכולת הגרעינית של עיראק, למרות התנגדות ארה"ב

בווידאו: נתניהו מבקר את ממשלת בנט על ההתנהלות בהסכם הגרעין עם איראן/צילום: ערוץ כנסת

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי "הממשלה הנוכחית משלימה עם איראן גרעינית ומסכנת את עתיד ישראל".

נתניהו אמר בישיבת הסיעה, שציינה היום את זכרו של בגין, כי "מעל הכל אנחנו זוכרים את בגין על החלטתו הנועזת לחסל את יכולת הגרעין של עיראק על אף התנגדותה הנחרצת של ארצות הברית. היום בממשלת בנט-לפיד וגנץ יש רק חולשה. הם הרכינו ראש בפני הממשל האמריקאי כשהסכימו למדיניות של 'אפס הפתעות', וכשהבטיחו לא לתקוף פומבית את המדיניות של ארצות הברית מול הגרעין".

ישיבות סיעה בכנסת, בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד. יונתן זינדל, פלאש 90
"בממשלת בנט-לפיד וגנץ יש רק חולשה", נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד הוסיף נתניהו ואמר כי " בכך הם השתיקו את המחאה שלנו נגד ההסכם. בנט-לפיד וגנץ לא מוכנים להתעמת גם עם ידידנו כפי שעשה בגין וכפי שעשינו בנאום בקונגרס ב-2015. מול ההסכם בוינה, הם לא עושים כלום. בזה הממשלה צריכה לעסוק עכשיו, להתנגד בכל תוקף להסכם המסוכן שדוהר לפתחנו. השתיקה של ישראל מוציאה את הרוח מהמפרשים של אלה הארצות הברית שמתנגדים להסכם".

נתניהו סיכם את דבריו ואמר כי "האיראנים נלחמים כאריות, בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות. המציאות עגומה וברורה - הממשלה הנוכחית משלימה עם איראן גרעינית ומסכנת את עתיד ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully