וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר נפתר: חברות התעופה הישראליות ישובו לטוס לדובאי

עודכן לאחרונה: 4.3.2022 / 9:49

במסגרת המאמצים להגיע לפתרון המחלוקות סביב סוגיית אבטחת התעופה הישראלית בדובאי, התקיים סבב פגישות של ראש אגף האבטחה בשב"כ עם מקביליו האמירתים. היום הודיע שב"כ כי הושגו הבנות שיאפשרו לחברות הישראליות לטוס לדובאי כסדרן

בווידאו: הנשיא הרצוג הגיע לביקור ראשון באבו דאבי/צלם: רועי אברהם, מקליט: בן פרץ/ לע"מ

שב"כ הודיע היום (שישי) כי הושגו הבנות שיאפשרו לחברות הישראליות לטוס לדובאי כסדרן. זאת, לאחר שבמסגרת המאמצים להגיע לפתרון המחלוקות סביב סוגיית אבטחת התעופה הישראלית בדובאי, התקיים אתמול סבב פגישות של ראש אגף האבטחה בשב"כ עם מקביליו האמירתים וזאת בהמשך לסבב פגישות של ראש שב"כ רונן בר עם מקביליו בשבוע שעבר.

כתוצאה מפגישות אלו הושגו הבנות, סוכמו עקרונות עבודה משותפים וסידורי אבטחה שיאפשרו לחברות התעופה הישראליות לשוב ולטוס לדובאי באופן סדיר ושוטף.

מטוס אל על עם המשלחת הישראלית נחת בבחריין, 18 באוקטובר 2020. רויטרס
מטוס אל על עם המשלחת הישראלית נחת בבחריין. אוקטובר, 2020/רויטרס

בחודש שעבר אמרו בכירים ישראלים כי קיים חשש שטיסות של חברות תעופה ישראליות לדובאי יופסקו בימים הקרובים, בשל מחלוקת בין שב"כ לבין רשויות הביטחון בדובאי לגבי אבטחת הטיסות של חברות התעופה. אתר התיירות פספורט ניוז דיווח לראשונה על הסוגיה.

שלושה ימים לאחר מכן, ראש אגף האבטחה בשב"כ טס לאיחוד האמירויות וקיים מו"מ עם רשויות הביטחון בדובאי בניסיון לפתור את המשבר סביב אבטחת הטיסות של חברות התעופה הישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully