וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחמושת במכולת מוצרי בית: סוכל ניסיון הברחה של 7,000 כדורים לעזה

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 19:54

הכדורים, שיועדו במשלוח לעזה, נחשפו על ידי בודקי מכס אשדוד ומרכז האבחון הלאומי למטענים ברשות המיסים. באמצעות אמצעי איתור וזיהוי מתקדמים, הצליחו עובדי המכס לזהות את ההסלקה ולמצוא את הכדורים, שהוסלקו בתוך גלילים של חומר בידוד

בווידאו: כדורי 9 מ"מ שהוסלקו בגלילים בניסיון להבריח אותם לעזה/צילום: דוברות רשות המיסים

7,000 כדורים מוסתרים במכולת מוצרים לבית, שהיו מיועדים לעזה, נחשפו היום (חמישי) על ידי בודקי מכס אשדוד ומרכז האבחון הלאומי למטענים ברשות המיסים. הכדורים התגלו כשהם מוסתרים בתוך גלילים של חומר בידוד. באמצעות אמצעי איתור וזיהוי מתקדמים, הצליחו עובדי המכס לזהות את ההסלקה ולמצוא את הכדורים.

7,000 כדורי 9 מ"מ מוסתרים בתוך גלילים: מכס אשדוד חשף הברחת תחמושת לעזה. דוברות רשות המיסים, אתר רשמי
7,000 כדורים. התחמושת שהוברחה/אתר רשמי, דוברות רשות המיסים
7,000 כדורי 9 מ"מ מוסתרים בתוך גלילים: מכס אשדוד חשף הברחת תחמושת לעזה. דוברות רשות המיסים, אתר רשמי
כדורים מוסתרים בתוך חומר בידוד/אתר רשמי, דוברות רשות המיסים

ממינהל מכס אשדוד נמסר כי שיתוף הפעולה בינם ובין מרכז האבחון הלאומי למטענים, הגוף האחראי על שיתוף המידע בין רשויות האכיפה בישראל, "הביא בעבר לאיתור וזיהוי של ניסיונות הברחה שונים לעזה הכוללים תחמושת וכן מוצרים וחומרים דו שימושיים שונים המיועדים לתעשיית ייצור אמצעי הלחימה ברצועת עזה". עוד נמסר כי מינהל המכס "ימשיך במאמץ הקבוע שלו במניעת הברחות במעברי הגבול בדגש על הברחת אמצעי לחימה וחומרים המשמשים לייצורו".

לפני כחודש רשות המעברים במעבר כרם שלום לרצועת עזה סיכלה ניסיון הברחה של יותר מ-10,000 כדורי רובה ואקדח, שיועדו להגיע לארגוני הטרור ברצועה. התחמושת הוסתרה בתוך משלוח של כלי בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully