וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט ביקר את התביעה במשפט זדורוב: "אתם באמת רוצים להגיע לחקר האמת?"

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 14:20

השופט קולה התעמת עם צוות התביעה במשפט החוזר על רצח תאיר ראדה. לאחר שבתביעה סירבו להריץ אחורה סרטון מחדר המעצרים הטיח בהם השופט את הדברים. התביעה ביקשה ממנו שיחזור בו מהאמירה הקשה, אך הוא סירב. זדורוב טען היום כי שיקר במשפט הראשון, כחלק מקו ההגנה שלו

בווידאו: פתיחת עדותו של רומן זדורוב במשפט החוזר/שלומי גבאי

רומן זדורוב טען היום (רביעי) כי שיקר במשפט רצח תאיר ראדה הראשון שנערך לו. זאת, נוכח קו ההגנה שהתווה סניגורו דאז, לטענתו. את הדברים אמר במהלך המשפט החוזר בחקירתו היום בבית המשפט המחוזי בנצרת בידי עו"ד מיטל חן-רוזנפלד מפרקליטות המדינה.

חן רוזנפלד עימתה אותו אמירות שאמר במהלך חקירתו בידי סניגורו, עו"ד ירום הלוי, לבין דברים שאמר בפני המדובב בתא המעצר או בפני חוקרי המשטרה. כך למשל הראתה לו התוודות בפני מדובב בשם ז'ניה בערב לאחר שנעצר ובו אמר כי רצח את הילדה כדי שלא תהיה עדה. גרסתו אתמול היתה כי המדובב ארתור אמר לו להציג את הדברים באופן זה, אולם מתברר שארתור לא היה איתו עדיין בתא כשאמר זאת.

התובעת חן רוזנפלד גם הראתה איך במשפט הראשון ולאורך חקירותיו במשטרה זדורוב אמר בבירור שבשיחת הטלפון עם תושב קצרין, ראובן ג'נאח, בערב אחרי הרצח, ג'נאח לא אמר לו שילדה נפלה באסלה ולמרות זאת זדורוב ידע אחרי אותה שיחה לומר לאשתו, אולגה, את הפרט הזה.

רומן זדורוב בעדותו במשפטו החוזר, בימ"ש מחוזי נצרת, 1 במרץ 2022. אלי אשכנזי
זדורוב בבית המשפט/אלי אשכנזי

היום בחקירתו טען כי שיקר ביודעין במשפט הראשון, בהנחיית עורך דינו וכחלק מקו ההגנה שלו. עם זאת, לפי הערות השופטים נראה כי דבריו של זדורוב במשפט הראשון ולאורכו אודות אותו מידע מהותי ומוכמן שידע בערב אחרי הרצח, נראה להם כעת פחות משמעותי.

הדברים עלו מהערות השופטים על עדותו של אותו ראובן ג'נאח במשפט החוזר. בניגוד למשפט הראשון, ג'נאח הודה לפני כמה חודשים בבית המשפט כי ידע על הירצחה של תאיר ראדה, אך יחד עם זאת עמד על כך שלא אמר לזדורוב שילדה נפלה באסלה. אב בית הדין, השופט אשר קולה, נשמע נחרץ לגבי עדותו של ג'נאח ואמר כי התביעה במשפט הראשון כשלה עם עד זה.

בבית המשפט גם פרץ עימות בין השופט קולה וצוות התביעה, זאת כשבמהלך ויכוח באולם הטיח השופט שאלה - "האם התביעה באמת רוצה להגיע לחקר האמת במשפט?". התביעה ביקשה מהשופט שיחזור בו מאמירה קשה זו, אך הוא אמר שלא יעשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully