וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא פתרון להזרמת הביוב של גוש דן לים

13.2.2003 / 16:09

הערכה באיגוד ערים דן: העבודות יסתיימו בעוד כשבוע; דגימות שנלקחו הבוקר ממי הים בחופי תל אביב מלמדות שהמים נקיים; ככל הנראה הסערה העזה סחפה את מי הביוב ללב ים

נראה שנמצא פתרון להצפה בצינור הביוב הראשי של גוש דן. באיגוד ערים דן מעריכים כי העבודות לתיקון הצנרת יסתיימו בעוד כשבוע. טכנולוגיית הדבקה חדשה שהביאו עימם מומחים מחוץ לארץ נבדקה הבוקר ונמצאה מתאימה לתיקון הסדק בצינור הראשי. מדובר בחומר איטום שפותח בגרמניה. בקול ישראל דווח כי המשלוח הראשון של החומר יגיע מחר מגרמניה.

איגוד ערים דן ביקש היתר ממשרד העבודה לעבוד גם בשבת כדי להאיץ את השלמת התיקונים. עוד דווח, כי דגימות שנלקחו הבוקר ממי הים בחופי תל אביב מלמדות שהמים נקיים ונראה כי הסערה העזה סחפה את מי הביוב ללב ים.

כתב "הארץ", ים יהושע, מוסיף:

איגוד ערים דן לביוב החליט ביום שלישי להשתתף באופן פעיל בניקיון חופי העיר תל אביב, שנסגרו לרחצה לפני כשבועיים בשל הזרמת מי שופכין, שהחלה לאחר פיצוץ בקו השפד"ן באזור יפו. ההחלטה התקבלה לאחר שחברת מועצת האיגוד, הדס שכנאי, דרשה ש"אם האיגוד גרם לזיהום המים, לפחות שידאג לנקות את החופים". דובר האיגוד, תמיר שפר, מסר כי עדיין לא ברור מה יהיה ההיקף הכספי של מבצע ניקיון החופים, אך "הוחלט כי האיגוד יקח חלק פעיל בכל פעולה שתבטיח את נקיון החופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully