וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש משפחת הפשע חרירי נעצר בחשד לסחיטה באיומים

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 10:53

ראש משפחת הפשע נעצר אתמול במבצע משטרתי. הוא חשוד כי איים על זוכים במכרזי קרקעות באזור טייבה ושידל אותם לבטל את הזכייה או לחלופין לשלם לו מאות אלפי שקלים בעבור הקרקעות. לפני כחודשיים פתחה המשטרה במבצע מעצרים, אז נמלט החשוד. אתמול הסגיר עצמו למשטרה

בווידאו: מבצע למעצר אחד מראשי משפחת חרירי בחשד לסחיטה ואיומים/צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה אמש (שבת) את ראש משפחת הפשע חרירי בחשד לעבירות סחיטה באיומים. לפני כחודשיים עצרה המשטרה חמישה חשודים בני המשפחה, אך חרירי עצמו נמלט והסתתר מאז. אמש בתום מבצע משטרתי הסגיר את עצמו.

חרירי חשוד כי פנה יחד עם בני משפחתו לזוכים במכרזי קרקעות באזור טייבה בשנים 2020-2018 ואיים עליהם כי יבטלו את הזכייה או לחלופין, שישלמו לו מאות אלפי שקלים בעבור הקרקעות, בטענה כי הן שייכות לו. הוא חשוד בסחיטה באיומים, הלבנת הון, קשירת קשר לפשע והפרת הוראה חוקית.

מבצע מעצרים וחיפושים שהוביל להגשת הצהרת תובע נגד בכירים במשפחת הפשע חרירי 
16.1.22. דוברות משטרת ישראל
מתוך מבצע המעצר/דוברות משטרת ישראל

לאחר שנעצרו החמישה לפני כחודשיים, החוקרים הצליחו להתחקות אחר העברות הכספים בין הנסחטים לסוחטים ולהגיע אל הזוכים מהחברה הערבית תוך גביית עדויות, מהן עולה כי בשל חשש לחייהם, חלק מהזוכים ביטלו את זכייתם במכרז בעילה של "סכנת חיים" ואף הפסידו עשרות אלפי שקלים על הערבויות ששילמו. חלקם גם נאלצו לשלם דמי חסות בהיקף של מאות אלפי שקלים לחשודים בעקבות פנייה ואיומים של גורמים עבריינים ממשפחת חרירי, שהתבטאו כלפי הזוכים באמירות מאיימות כמו: "נראה אותך בונה על הקרקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully