וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נענה לקריאת אוקראינה להתגייס ללחימה: "הרגשתי רצון עז לעזור"

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 26.2.2022 / 22:59

לאחר ששגרירות אוקראינה בישראל פרסמה הודעה בה היא קוראת לישראלים להשתתף במלחמה על מדינתם, ל', חייל צה"ל לקראת שחרורו, החליט להיענות לקריאה. "נתקלתי בפוסט ולא יכולתי להישאר אדיש למה שקורה למדינה שבה חיו סבא, סבתא והורי"

בווידאו: תיעוד של פיצוץ סכר במחוז חרסון שבדרום אוקראינה/מערכת וואלה!

חייל צה"ל הנמצא לקראת שחרור משירות צבאי הודיע הערב (שבת) כי הוא נענה בחיוב לקריאת אוקראינה להצטרף למאבק לבלימת פלישת צבא רוסיה.

הפלישה הרוסית לאוקראינה יצרה סולידריות רבה ברחבי העולם כלפי המדינה, שיחסי הכוחות בין צבאה לצבא רוסיה אינו שקול. ברקע הפצצות הבירה קייב, וכיבוש העיר מליטופול שבדרום מזרח המדינה, הוציאה הערב שגרירות אוקראינה בישראל הודעה בה קראה לישראלים המעוניינים להשתתף בהגנה על המדינה, להתפקד. אותו חייל, שפרטיו האישיים נותרו חסויים, החליט להיענות לקריאה.

"נתקלתי בפוסט ולא יכלתי להישאר אדיש למה שקורה למדינה שבה חיו סבא, סבתא והורי, מדינה יפה שטיילתי בה לפני פחות משלוש שנים", סיפר החייל הישראלי ל'. "התמונות שמגיעות משם גורמות לתחושת תסכול. תחושה של רצון לעזור ולתת יד אבל היא לא אפשרית", הוסיף.

"כשראיתי את הפוסט הרגשתי רצון עז לעזור. אני לומד מכך שיש לנו מדינה יפה ואנחנו חייבים לשמור עליה", סיכם.

צבא אוקראינה במשוריינים בקייב, 25 בפברואר 2022. רויטרס
"כשראיתי את הפוסט הרגשתי רצון עז לעזור". צבא אוקראינה בקייב, אתמול/רויטרס

בהודעה שפרסמה הערב שגרירות אוקראינה בישראל נכתבה: "הודעה דחופה עבור מי שמעוניין להשתתף בהגנה על אוקראינה מהתוקפנות הרוסית. כל בני ארצנו, האזרחים הישראלים שאכפת להם ואזרחי מדינות אחרות שנמצאים עכשיו בישראל. השגרירות החלה לגבש רשימת מתנדבים שמעוניינים להשתתף בלחימה נגד התוקפנות הרוסית. אם אתם מוכנים להגן על ריבונות אוקראינה אנא שלחו לנו הודעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully