וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירות אוקראינה בתל אביב מגייסת ישראלים ללחימה נגד הפלישה הרוסית

עודכן לאחרונה: 26.2.2022 / 18:27

בהודעה שפרסמה השגרירות בדף הפייסבוק נכתב כי החלה לגבש רשימת מתנדבים שמעוניינים להשתתף בלחימה נגד התוקפנות הרוסיתת באוקראינה. "אם אתם מוכנים להגן על ריבונות אוקראינה אנא שלחו לנו הודעה"

שגרירות אוקראינה בישראל פרסמה היום (שבת) הודעה בה קראה למעוניינים להשתתף בהגנה על אוקראינה. "אם אתם מוכנים להגן על ריבונות אוקראינה אנא שלחו לנו הודעה", נכתב בהודעה.

"הודעה דחופה עבור מי שמעוניין להשתתף בהגנה על אוקראינה מהתוקפנות הרוסית", נכתב בפוסט בדף הפייסבוק של השגרירות. "כל בני ארצנו, האזרחים הישראלים שאכפת להם ואזרחי מדינות אחרות שנמצאים עכשיו בישראל. השגרירות החלה לגבש רשימת מתנדבים שמעניינים להשתתף בלחימה נגד התוקפנות הרוסית. אם אתם מוכנים להגן על ריבונות אוקראינה אנא שלחו לנו הודעה".

הפגנה מול שגרירות רוסיה בתל אביב 24 בפברואר 2022. מערכת וואלה!, אורי סלע
"אם אתם מוכנים להגן על ריבונות אוקראינה, שלחו לנו הודעה". הפגנת נגד רוסיה בת"א, לפני יומיים/אורי סלע, מערכת וואלה!

בפוסט נמסרו כתובות דואר אלקטרוני למשלוח פרטים אישיים, מספר דרכון וסוג ההתמחות הצבאית.
בישראל יש מאות אלפי אזרחים ממוצא אוקראיני שחלקם שירתו בצה"ל. בימים האחרונים התראיינו בתקשורת כמה ישראלים בעלי אזרחות אוקראינית שנמצאים כעת באוקראינה וכבר התנדבו ללחימה.

במשרד החוץ סירבו להגיב על הדברים.

אתמול אמר שגריר אוקראינה בישראל, יבגן קורניצ'וק, בהצהרה שנשא מהשגרירות בתל אביב כי מתקיים משא ומתן עם ממשלת ישראל לשליחת סיוע הומניטרי לארצו. "אנחנו דנו בסיוע הומניטרי דחוף מצד ישראל, ואני שמח להגיד שאנחנו מצפים לקבל אותו בטווח השעות הקרובות", אמר, והוסיף: "מדובר בעיקר בסיוע רפואי לבתי החולים. אנחנו לא מדברים על חיילים, יש לכם את העניינים הביטחוניים שלכם ואנחנו חכמים מספיק כדי לא להציע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully