וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים ודם: פקח בנהריה העיר לרוכב אופניים חשמליים - והותקף באלימות | תיעוד

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 19:58

בתיעוד מהאירוע נראה הפקח עם דם מרוח על מצחו, כשהאזרח דוחף אותו וחובט בו לעיני עוברי אורח שהתגודדו במקום. "הבן אדם תפס אותי עם הידיים והעיף אותי בחוזקה על רכב, הראש שלי התנפץ על שמשה של מכונית, שנשברה", שחזר הפקח. "אנשים מסביב פחדו ולא יכלו להפריד"

בווידאו: תיעוד של תושב נהריה תוקף פקח עירייה שהעיר לו על אופניים חשמליים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

תושב נהריה נעצר אתמול (שלישי) בחשד שתקף פקח עירוני באלימות ואף פצע אותו באורח קל-בינוני. בתיעוד מהאירוע נראה הפקח עם דם מרוח על מצחו והאזרח דוחף אותו וחובט בו לעיני עוברי אורח שהתגודדו במקום.

המשטרה מסרה כי הפקח הותקף לאחר שהעיר לתושב העיר, מוטי אורן בן 47, שרכב על אופניים חשמליים על כך שנסע על המדרכה. "כתוצאה מהתקיפה הפקח נפצע באורח קל-בינוני ונזקק לטיפול רפואי", נכתב. מעצרו של אורן הורך בשלושה ימים בית משפט השלום בקריות.

"הטיח את ראשי בשמשת מכונית": הפקח שהותקף משחזר

בווידאו: הפקח שהותקף בנהריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

"אתמול נסעתי עם האופנוע לכיוון העירייה לקחת את הציוד, ואז ברחוב הרצל מישהו נסע עם אופניים חשמליים על המדרכה. כמובן שעצרתי את האופנוע, עצרתי את הבחור ושאלתי אותו למה הוא נוסע עם בניגוד לחוק על המדרכה", שחזר הפקח. "הבנאדם לא קיבל את זה יפה. התחיל עם מכות להעיף אותי, תוך כדי שהקסדה עליי, כשאין לי אפשרות להגן על עצמי. הורדתי את הקסדה, ניסיתי להתגונן עם הידיים ומה שיש לי".

"אנשים מסביב פחדו ולא יכלו להפריד. הבן אדם תפס אותי עם הידיים והעיף אותי בחוזקה על רכב, הראש שלי התנפץ על שמשה של מכונית שנשברה", הוסיף הפקח. "תוך כדי, ניסיתי לקום ולברוח. הייתי מלא בדם, חיכיתי שהמשטרה תבוא. הוא כל הזמן המשיך להעיף אותי, ניסה להרביץ, נתן אגרופים. הוא העיף את האופנוע על רכב שחלף. בסוף הוצאתי את הגז המדמיע, ריססתי אותו והוא נעצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תושב נהריה תקף פקח עירייה שהעיר לו על אופניים חשמליים 
23.2.22. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, תמונות גולשים
"העיף אותי עם מכות". תיעוד התקיפה, אתמול/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

עו"ד מוראד מטעם המשטרה טען בדיון כי "עסקינן בחשוד מאוד אלים אשר נשקפת ממנו מסוכנות בעוצמה גבוהה אשר מורא החוק אינו חל עליו". הוא הציג מסמך רפואי המתייחס למצבו של הפקח שנשלח לבית חולים ובהסכמת עו"ד אולג פרגין המייצג את הגבר מטעם הסניגוריה הציבורית השופט ערן נווה האריך את מעצרו. זאת, "נוכח הסרטון שהוצג בפניו" ובתנאי אשפוז, תוך שציין כי "הוחלפה לו תרופה וכי "המצב הכלכלי מאוד משפיע עליו לרעה".

עיריית נהריה קראה להרגיע את ההסתה ברשתות נגד עובדיה. "זהו אינו מקרה התקיפה הראשון כנגד עובדים ברשות וניתן לראות כיצד ההסתה המתמשכת ברשתות החברתיות נגד עובדים מסורים שעושים את עבודתם לשמירה על שלום הציבור, מתורגמת להתנהגות אלימה בשטח".

בעירייה ציינו לשבח את עובדת הפקחים ואמרו כי רק אתמול "עצרו תושב שהגיע מאחד הכפרים באזור והטריד מינית צעירה. אותם פקחים שהיו הראשונים לסייע בפינוי פצועים לכודים מרכב בתאונת דרכים בסוף השבוע ואלו שהיו גם הראשונים לסייע באיתור ילדה שנעדרה מביתה וכל זאת רק בשבוע החולף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully