וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השפילו אדם עם מוגבלות בעיר העתיקה בירושלים - והעלו לטיקטוק

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 10:50

השלושה, צעיר ושני נערים תושבי הבירה, טענו בחקירתם כי עשו מה שעשו "בצחוק". במקרה אחר שהתרחש בעיר בימים האחרונים, נעצרו שני נערים בני 15 בחשד שהשפריצו מים מבקבוק על אדם עם צרכים מיוחדים - ותיעדו זאת בטלפון הסלולרי

שלושה תושבי ירושלים, צעיר ושני נערים עוכבו השבוע לחקירה אחרי שתועדו מתנכלים לאדם עם מוגבלות, מקללים ומשפילים אותו בעיר העתיקה. על פי החשד, המעורבים תיעדו את התקרית, שהופצה בשידור חי ברשת טיקטוק. בחקירתם הם טענו כי עשו מה שעשו "בצחוק".

הפרשה מצטרפת למקרה נוסף שהתרחש לאחרונה, שבו נעצרו שני נערים, תושבי העיר בני 15, החשודים שהתנכלו לאדם עם צרכים מיוחדים במהלך נסיעה ברכבת הקלה. על פי החשד, אחד מהם השפריץ עליו מים מבקבוק, בעוד חברו תיעד את ההתרחשות בטלפון הסלולרי.

נעצרו לאחר שהשפילו אדם עם מוגבלות בעיר העתיקה בירושלים והעלו לטיקטוק. דוברות משטרת ישראל, צילום מסך
מעצרם של כמה מהחשודים, השבוע/צילום מסך, דוברות משטרת ישראל

"מחוז ירושלים של משטרת ישראל ימשיך להיאבק בעבירות התעללות, אלימות והשפלה ובפרט באלו המבוצעות כלפי חסרי ישע, ולמצות את הדין עם המעורבים", נמסר מטעם המשטרה. "תיעוד מעשים פסולים מעין אלו והפצתם ברשת החברתית חמורה עוד יותר, וידעו העבריינים - כי תיעוד המעשה רק יסייעו בידי המשטרה בגיבוש ראיות, באיתור המעורבים, במעצרם המהיר ובמיצוי הדין עמם. נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בעבירות המבוצעות כלפי חסרי ישע ובכלל, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully