וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטרים מפעילים כוח על צעיר פלסטיני עם תסמונת דאון בשייח ג'ראח

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 20:36

התקרית התרחשה סמוך לביתו של תושב השכונה טל ישובייב, שביתו הוצת. הצעיר, מוחמד אלעגלוני, מתגורר בשכונה ומוכר לשוטרים מהפגנות קודמות שאירעו באזור. לדברי המשטרה, "מדובר בתיעוד חלקי, ניסו להרחיקו בשל קריאות הסתה חמורות". ח"כ כסיף: "הותקף בשל קריאות לאומניות"

בווידאו: שוטרים מתעמתים עם צעיר בעל תסמונת דאון בשייח ג'ראח/תיעוד ברשתות חברתיות, עריכה: אביעד בללי

שוטרי מג"ב תועדו מתעמתים עם צעיר הלוקה בתסמונת דאון במהלך פעילות שביצעו היום (שני) בשייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים. התקרית התרחשה סמוך לביתו של תושב השכונה טל ישובייב. הצעיר, מוחמד אלעגלוני, מתגורר בשכונה ומוכר לשוטרים מהפגנות קודמות שאירעו באזור.

"בשייח' ג'ראח המשטרה עוברת כל גבול, תרתי משמע", אמר ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת). "היום הותקף באלימות מוחמד אלעגלוני, צעיר עם תסמונת דאון, בשל קריאות לאומניות. הטרור".

מהמשטרה נמסר: "מדובר בתיעוד חלקי ותיאור מעוות של ההתרחשות במקום. בעקבות קריאות הסתה חמורות לפגוע ביהודים של אדם שנכח במקום ואינו תושב המקום עם אחרים, כוחות המשטרה ביקשו מהנוכחים להרחיקו ולחדול ממעשה זה ללא הואיל. השוטרים פעלו להרחיקו מהמקום על מנת להפסיק את העבירה, אז הגיעו למקום אחרים והחלו להתעמת עם השוטרים. נוכח מצבו של הצעיר, בחרו השוטרים להסתפק בהרחקתו ובהפסקת העבירה, ובתוך זמן קצר הועבר הצעיר לקרוב משפחתו שלקח אותו מהמקום. יובהר כי הצעיר לא נעצר או נחקר ולא הייתה כל כוונה כזו בשום שלב. נמשיך לפעול באזור לשמירת הביטחון, החוק והסדר הציבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully