וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת חברון חשודה ברצח שני ילדיה לפני 25 שנה

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 14:37

המשטרה חוקרת תלונה נגד אישה בשנות החמישים לחייה החשודה שהרגה את שני ילדיה הפעוטות, וטענה שהיה מדובר במוות בעריסה. המתלוננים, שלושה מילדיה, פנו אמש למשטרה והעידו בין השאר על מסכת התעללות שחוו בילדותם. האם נעצרה לחקירה, ותובא בפני בית משפט השלום בירושלים

בווידאו: הארכת מעצר לתושבת חברון החשודה ברצח שניים מילדיה לפני 25 שנה/צילום: רוני כנפו

המשטרה פתחה היום (שני) בחקירה של שני מקרי מוות של פעוטות לפני 25 שנה, שלפי החשד נגרמו על ידי אמם. בעת מותם נטען כי היה מדובר במוות בעריסה. בימים האחרונים הוגשה נגד האישה, תושבת חברון בשנות החמישים לחייה, תלונה על ידי שלושה מילדיה. האישה נעצרה לחקירה והיום יתקיים דיון בעניינה בבית משפט השלום בירושלים.

שני האירועים המתוארים התרחשו בשנת 1989 וב-1995. שני התינוקות שמסתמן כי נרצחו היו האחד כבן חודש והשני בן מספר חודשים. לפי המשטרה, המתלוננים, שלושה מילדיה, פנו אמש למשטרה עם התלונה והעידו בין השאר על מסכת התעללות שחוו בילדותם. במשטרה צפויים לפנות לבית חולים בהם טופלו הילדים על מנת לברר את הרקע הרפואי של השניים. בחקירתה של האם, היא "לא נתנה הסבר המניח את הדעת", כך לפי המשטרה.

הארכת מעצר לתושבת חברון החשודה ברצח שני ילדיה לפני 25 שנה, בימ"ש השלום ירושלים. אריה לייב אברמס, פלאש 90
חשודה ברצח ילדיה. האם בדיון בהארכת מעצרה, היום/פלאש 90, אריה לייב אברמס

סנגורה, עו"ד ציון גבאי מסר כי מדובר בסכסוך משפחתי "עלילת דם לשמה, סכסוך משפחתי שהחל כאשר הבת שלה התגרשה לפני כ-7 שנים, והתוצאה היתה שהיא האשימה את האמא שלה בגירושין." עוד מסר כי שני האחים שהצטרפו לתלונה לא היו בחיים כשהמקרה קרה. "זה מעיד על השנאה כלפי האם".

לדבריו של הסנגור, ילד אחד מת בעריסה והילד השני מת כשהיה בהשגחתה של סבתו, תוך שהאם יצאה לנופש. "הסיפור התחיל במוצאי שבת האחרון כאשר שני הילדים הזמינו אמבולנס ולקחו אותה בכוח לבית חולים הדסה וביקשו ממנה להתאשפז. הפסיכיאטר אמר שאין צורך לאשפז אותה וכך גם נאמר להם בבית חולים בגבעת שאול. ילדיה אמרו לה, 'או שאת מתאשפזת או שנעליל עלייך כל מיני עלילות'".

מעצרה של האם הוארך עד ל-27 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully