וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לשמונה חשודה שסיממה את בנותיה כדי לקבל קצבאות מהביטוח הלאומי

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 20:20

חוקרים של הביטוח הלאומי והמשטרה עצרו את האם לאחר שהחקירה העלתה חשד נגדה שנתנה חומרים שונים לבנותיה, בנות 6 ו-7, כדי לטשטשן בבואן לוועדות הרפואיות. עוד נחשדה שטענה כי כל שמונת ילדיה זקוקים לקצבאות, הנאמדות בכ-50 אלף שקלים כל חודש, שעה שנמצאו בריאים לחלוטין

בווידאו: אם לשמונה חשודה שסיממה את בנותיה כדי לקבל קצבאות מהביטוח הלאומי/צילום: דוברות המשטרה

תושבת נתניה נעצרה הבוקר (ראשון) בחשד שסיממה את בנותיה בנות ה-6 וה-7, במטרה לקבל קצבאות נכות ושירותים מיוחדים מהביטוח הלאומי. היא חשודה בהונאה, מרמה והתעללות בחסרי ישע, ותובא מחר לדיון בבית משפט השלום פתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרה.

חוקרי אגף החקירות של הביטוח הלאומי פתחו בחקירה בעניינה, לאחר שהגיע לידיהם מידע שהצביע על כך שנתנה חומרים שונים לבנותיה כדי לטשטש אותן בבואן לוועדות הרפואיות. זאת, במטרה להונות ולקבל קצבאות נכות ותקציבי עתק לשירותים מיוחדים.

עם התפתחות החקירה הצטרפה אליה המשטרה, והתווסף החשד שהאם ניסתה להטעות את הביטוח הלאומי, כשטענה כי כל שמונת ילדיה הם בעלי צרכים מיוחדים, שעה שהם בריאים לחלוטין. לפי החשד היא פעלה כך במטרה לקבל קצבאות עבורם, שנאמדות בכ-50 אלף שקלים כל חודש.

המוסד לביטוח לאומי אשדוד. ראובן קסטרו
סיממה את בנותיה כדי לקבל קצבאות. ביטוח לאומי/ראובן קסטרו

חוקרי המשטרה עצרו את החשודה, וכן החרימו מסמכים רפואיים שונים וחומרים שהועברו לצורך מיצוי ראיות. כמו כן, גורמי רווחה עורבו לטובת טיפול בכלל הילדים, ותשאולם על ידי חוקר מוסמך מטעמם.

בכוונת המשטרה להביא את החשודה מחר לדיון בבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרה בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully