וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה אליזבת בת ה-95 נדבקה בקורונה, סובלת מתסמינים קלים

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 14:48

ארמון בקינגהאם מסר כי מלכת בריטניה חווה תסמינים הדומים לשפעת, וכי היא תמשיך למלא חלק מחובותיה במהלך הבידוד שבו תשהה בשבוע הקרוב. ייתכן שהיא נדבקה מבנה צ'ארלס, שאובחן לאחרונה חיובי לווירוס

המלכה אליזבת באירוע בארמון ווינדזור, בריטניה, 16 בפברואר 2022. רויטרס
מצבה הרפואי תחת זכוכית מגדלת. המלכה באירוע בארמון ווינדזור, רביעי/רויטרס

אליזבת מלכת בריטניה אובחנה חיובית לנגיף הקורונה - כך הודיע היום (ראשון) ארמון בקינגהאם. הארמון מסר כי המלכה בת ה-95 חווה תסמינים קלים, הדומים לאלו של שפעת, וכי היא צפויה להמשיך בעבודה קלה מבידוד במהלך השבוע.

"המלכה אובחנה היום חיובית לקוביד", נמסר מהארמון. "הוד מעלתה חווה תסמינים קלים כמו שפעת, אבל היא צפויה להמשיך בעבודות קלות מווינדזור במהלך השבוע. היא תמשיך להיות תחת מעקב רפואי ותמלא את כל ההנחיות הנדרשות", נמסר.

מוקדם יותר החודש, בנה הבכור של המלכה ויורש העצר, הנסיך צ'ארלס בן ה-73, ביטל את השתתפותו באירוע אחרי שנדבק בווירוס בפעם השנייה. מקור בארמון אמר כי הוא נפגש עם אמו כמה ימים קודם לכן.

מצבה הרפואי של המלכה, המונרך המבוגר והוותיק ביותר בעולם, עלה לכותרות מאז שהיא העבירה לילה בבית חולים באוקטובר בשל בעיה רפואית והתבקשה על ידי רופאיה לנוח. הארמון לא פירט עד היום מהי אותה בעיה שממנה סבלה.

בשבוע שעבר, אליזבת התבדחה בפני עובדי הארמון כי היא מוגבלת בתנועתה. היה זה האירוע הראשון שבו נפגשה עם אנשים פנים אל פנים מאז שבנה אובחן חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully