וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של ההרוג בירי בכפר מזרעה בצפון הסגיר את עצמו למשטרה

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 8:17

האח של עו"ד חוסיין עווד, שנורה למוות אתמול, הסגיר את עצמו לאחר לווית אחיו. לפי החשד, האח ירה בשוגג באחיו בשעה שניסו ליישב מחלוקת בין אחותם ובעלה. הבוקר צפויה היחידה למאבק בפשיעה להביאו בפני שופט ולבקש את הארכת מעצרו

האח החשוד בירי הקטלני במבקר המועצה מזרעה עו"ד חוסיין עווד הסגיר עצמו הלילה (ראשון) למשטרה אחרי שהשתתף בלווית אחיו. הבוקר צפויה היחידה למאבק בפשיעה להביא אותו בפני שופט ולבקש את הארכת מעצרו.

חוסיין עווד, עורך דין ומבקר המועצה המקומית כפר מזרעה בן ה-45, נורה למוות ביום שישי לפני חצות באירוע הטראגי בכפר הסמוך לנהריה. על פי החשד מדובר בסכסוך משפחתי בו נורו יריות, וככל הנראה עווד נורה בשוגג.

על רקע סכסוך בין אחותו של עורך הדין ובעלה, הגיעו לביתה של האחות עווד ואחיו וזאת בכדי ליישב את המחלוקת. על פי החשד, בדין דברים שהתפתח במקום נשלף אקדח, עורך הדין נורה ככל הנראה בשוגג ולמרבה הצער נהרג במקום. צוות מד"א שהוזעק לשם מצא אותו ללא סימני חיים ולא נותר לו אלא לקבוע את מותו. הגיס וכן גבר נוסף נעצרו כבר בליל שבת. המשטרה אמרה שאחיו של היורה ייעצר בהמשך - כשהמשטרה תאתר אותו וכי במקביל מתכוונת המשטרה לבקש איסור פרסום על פרטי האירוע.

חוסיין עווד עורך דין ומבקר המועצה המקומית כפר מזרעה שנורה למוות. 19 בפברואר 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
"מדובר בטרגדיה משפחתית". חוסיין עווד/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

עו"ד פהד נסיב חאג' ועו"ד ששון בר עוז המייצגים את האח אמרו כי הוא כופר בעבירות המיוחסות לו, "מדובר בטרגדיה משפחתית."

עווד היה נשוי ואב לשלושה, והיה גם מנהל עמותה לרכיבה על סוסים. ראש המועצה עו"ד פואד עווד, קרוב משפחה של חוסיין סיפר כי " זה בן אדם משכמו ומעלה, נעים הליכות. הוא היה חבר נפש שלי. החדר שלו ליד החדר שלי במועצה. אנחנו לומדים יחד. עוד הוסיף כי "יש שמועות שזה טעות, אבל אנחנו לא יודעים עוד כלום. המשטרה חוקרת. אני רוצה לומר שהמשטרה חייבת לקחת יוזמה ולנקות את המגזר הערבי מהנשק הבלתי חוקי שמסתובב כמו לחמניות. חייבים לקחת יוזמה ולפתור את הסכסוכים האלו וחייבים לאסוף את כלי הנשק. כך זה לא יכול להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully