וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבורת עלתה באש לחופי יוון, 11 נוסעים נעדרים

עודכן לאחרונה: 19.2.2022 / 11:41

משמר החופים של יוון ושל איטליה פינה כ-290 נוסעים שהיו על הסיפון. המעבורת יצאה מאיגומניטסה שביוון אל עיר הנמל האיטלקית ברינדיסי כשהאש פרצה באחד ממפלסי הרכבים, בהם ישנו נוסעים רבים. הקפטן הורה להנוסעים להתפנות אחרי שמאמצי הכיבוי לא צלחו. "הצוות הציל אותנו"

משמר החופים של יוון ושל איטליה פינה כ-290 נוסעים שהיו על סיפונה של מעבורת שעלתה אתמול (שישי) בלהבות לחופי האי היווני קורפו. לפי משמר החופים של יוון, 11 נוסעים עוד מוגדרים נעדרים והרשויות מנסות להבין אם הם אכן היו על מעבורת "אירופרי אולימפיה".

המעבורת יצאה מאיגומניטסה שביוון אל עיר הנמל האיטלקית ברינדיסי כשהאש פרצה באחד ממפלסי הרכבים, שבהם ישנו נוסעים רבים. בסביבות השעה 4:20, קפטן הספינה הורה לכל הנוסעים להתפנות אחרי שמאמצי הכיבוי לא הצליחו לבלום את הלהבות.

מעבורת שעלתה בלהבות לחופי האי היווני קורפו, 18 בפברואר, 2022. רויטרס
11 נוסעים מוגדרים נעדרים. המעבורת שעלתה באש/רויטרס
מעבורת שעלתה בלהבות לחופי האי היווני קורפו, 18 בפברואר, 2022. רויטרס
"הצוות הציל אותנו". תיעוד המעבורת שעלתה באש/רויטרס

רוב הנוסעים ואנשי הצוות עלו על סירות הצלה לפני שנאספו על ידי כלי שיט שחלפו באזור, פרט לשניים שנותרו לכודים במעבורת במשך שעות ארוכות עד שנאספו על ידי מסוק מיוון. חמישה מהנוסעים פונו לבית חולים באי קורפו לקבלת טיפול רפואי.

"תוך שעה עזבנו את הספינה, הצוות הציל אותנו", סיפר אחד הנוסעים לטלוויזיה היוונית. רוב הנוסעים במעבורת היו אזרחים איטלקים, בעוד שהצוות הורכב מאזרחים יוונים ואזרחים איטלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully