וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה לא מודאגים מבדיקת מח"ש על מעצר זבידיי: "לא נותנים אגרופים למחבלים סתם"

עודכן לאחרונה: 18.2.2022 / 12:54

המחלקה לחקירת שוטרים פתחה בבדיקת אופן מעצר האסיר הביטחוני לאחר שנמלט מכלא גלבוע, בעקבות החבורות שהופיעו על גופו לאחר מכן. אולם, גורמים במשטרה דוחים על הסף את האפשרות שזביידי הותקף ללא סיבה על ידי הלוחמים: "אלה לוחמי ימ"מ מאומנים, אין דבר כזה ביחידה"

זכריה זביידי/מערכ ת וואלה!

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת אופן מעצרו של האסיר הביטחוני זכריה זביידי במהלך אירוע בריחת ששת האסירים הביטחוניים מכלא גלבוע ערב ראש השנה האחרון. זאת, בעקבות תלונה שהוגשה למח"ש על ידי עורך דינו אביגדור פלדמן נגד השוטרים שהשתתפו במעצר, בגין סימני פגיעה שהופיעו על פניו ובחלקי גופו לאחר המעצר. חקירת מח"ש פורסמה הבוקר ב"ידיעות אחרונות".

במח"ש פנו באחרונה למשטרה בבקשה לקבלת תיעודים מרגעי המעצר. אחד מהתיעודים המבוקשים היה התמונה שפורסמה בסמוך למעצרו. אביו של אהוביה סנדק הגיב לפרסום וכתב כי "בשביל מח"ש שריטה ליד העין של זביידי שווה יותר מהרג הבן שלנו".

זכריא זביידי בעת תפיסתו לאחר שנמלט מכלא גלבוע. ללא, צילום מסך
"לא נותנים אגרופים למחבלים סתם". זכריא זביידי/צילום מסך, ללא

במשטרה לא מוטרדים יתר על המידה מבדיקת מח"ש וסבורים שהשוטרים המעורבים פעלו כדין. "אלה לוחמי ימ"מ, לוחמים מאומנים ומקצוענים", אמרו גורמים במשטרה. "לא מישהו שפתאום הסתובב לו המוח והחליט להכות. אין כזה דבר לתת אגרופים למחבלים סתם, כי הוא אצלי ביד ואני 'גבר', מי שעושה את זה מודח מהיחידה".

יש לציין כי מלבד בקשת מח"ש לקבלת תיעודים ממעצר זביידי, לא זומנו לוחמים ושוטרים לחקירה, אך בדומה לבדיקות קודמות של מח"ש, ייתכן והלוחמים יזומנו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully