וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכלה הברחה של 50 אקדחים סמוך לגבול עם ירדן

עודכן לאחרונה: 18.2.2022 / 12:41

כוחות המשטרה וחיילי צה"ל איתרו בעזרת הכוונתן של תצפיות את התיקים החשודים שבתוכם נתפסו אקדחים מסוגים שונים. כלי הנשק מוערכים בשווי של כשני מיליון שקלים ועל פי החשד היו אמורים להגיע לידיהם של גורמים פליליים

סוכלה הברחה של 50 אקדחים סמוך לגבול עם ירדן - כך נמסר היום (שישי) מצה"ל והמשטרה. בעזרת הכוונה של תצפיות, הכוחות של צה"ל והמשטרה שפעלו במשותף איתרו תיקים שבתוכם נמצאו אקדחים מסוגים שונים, המוערכים בשווי של כשני מיליון שקל. על פי החשד, האקדחים היו אמורים להגיע לידיהם של גורמים פליליים וגורמי טרור.

בחודשים יולי עד ינואר, תפסה המשטרה למעלה מ-480 אקדחים, אלפי פריטי תחמושת וכן מאות רימונים, חלקי נשק, חומרי נפץ וחבלה. כמו כן נתפסו עשר מחרטות לייצור נשק.

תפיסת 50 אקדחים סמוך לגבול עם ירדן. 18 בפברואר 2022. דובר צה"ל
האקדחים שנתפסו/דובר צה"ל
תפיסת 50 אקדחים סמוך לגבול עם ירדן. 18 בפברואר 2022. דובר צה"ל
האקדחים שנתפסו/דובר צה"ל

בתחילת השבוע שוטרי תחנת טייבה הזדעזעו לגלות, במהלך חקירה סמויה בעיר, תינוק עם אקדח טעון ביד. אביו נעצר לחקירה, יחד עם ארבעה תושבי טייבה וקלנסוואה נוספים, בחשד להחזקת ושימוש לא חוקי בנשק.

במהלך השבועות האחרונים שוטרי טייבה ניהלו חקירה סמויה המתמקדת בתחום עבירות האמל"ח בעיר, בדגש על החזקה לא חוקית של כלי נשק. השוטרים ניתחו ממצאים שונים, לרבות סרטונים בהם תועדו חשודים אוחזים ומשתמשים בכלי נשק. במסגרת איסוף הראיות הבחינו בתיעוד בו נצפה תינוק יושב ואוחז באקדח, טעון במחסנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully