וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיסוי כלבים, הפשטת עורות ותלייה על עץ: התעללות מזעזעת בבעלי חיים בשרון

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 14:43

סאנד מדינה, בן 25 מטייבה, מואשם כי אימן כלבים למטרת ציד ותקיפת חיות בר ולאחר הציד נהג להתעלל בחיות הניצודות. כמו כן, הוא צד חיית בר מוגנת וגרם סבל לחיות בעודן בחיים. "כלא דורבן פצוע בכלוב, התעלל קשות בקיפודים וארנבים והוביל למותם בצורה אכזרית"

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט השלום בכפר סבא נגד תושב טייבה בגין עבירות של התעללות בבעלי חיים. לפי כתב האישום, סאנד מדינה בן ה-25 אימן כלבים למטרת ציד ותקיפת חיות בר ולאחר הציד נהג להתעלל בחיות הניצודות. כמו כן, הוא צד חיית בר מוגנת וגרם סבל לחיות, שלעיתים נותרו בחיים.

על פי האישום, מדינה צד חיית בר מוגנת ללא רישיון. כמו כן, צד חיות בר שונות כדוגמת דורבנים, קיפודים, ארנבים ולאחר מכן התעלל בהן. עוד עולה כי נהג לצוד דורבנים וקיפודים באמצעות שיסוי כלבים אותם אימן למטרה זו קודם לכן. הכלבים נפגעו אף הם מקוצי הדורבנים שננעצו בפניהם, בפיהם ובגופם וגרמו להם לפציעות מדממות.

בית משפט השלום בכפר סבא. ראובן קסטרו
"נהג להתעלל בחיות הניצודות". ביהמ"ש השלום בכפר סבא/ראובן קסטרו

לאחר הציד, התעלל מדינה בדורבנים ובקיפודים שלעיתים נותרו בחיים, כשהם פצועים. במקרה אחד המתואר בכתב האישום, שהגיש עו"ד חן יצחקי, תלה הנאשם את החיות על עץ. במקרים נוספים, כלא דורבן פצוע בכלוב ופשט את עורם של הקיפודים והדורבנים.

כמו כן, שיסה הנאשם כלבים בארנבים כך שנעצו בהם את שיניהם והרגו אותם בצורה אכזרית ותוך גרימת כאב רב לארנבים. במקרה אחר המתואר בכתב האישום, מדינה חתך לאחד מהכלבים את אוזניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully