וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ישראל תקפה מטרות באזור דמשק

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 8:04

על פי טענות משרד ההגנה הסורי, פיצוצים נשמעו באזור דמשק כתוצאה מירי של טילי קרקע-קרקע, שגרמו לנזק לציוד. בחודשים האחרונים ביצע צה"ל תקיפות רבות בסוריה, בכוונה לסכל העברה של נשק מתקדם מאיראן לחיזבאללה. צה"ל לא התייחס לדיווחים על תקיפה הלילה

בווידאו: תקיפה המיוחסת לישראל בלטקיה/מתוך שידורי הטלוויזיה הסורית

סוריה האשימה הלילה (חמישי) את ישראל בתקיפה של מטרות באזור דמשק. לפי משרד ההגנה הסורי, ההתקפה החלה בסביבות השעה 23:30, כשכמה טילי קרקע-קרקע שוגרו מרמת הגולן לעבר כמה עמדות באזור העיירה זאכיה שמדרום לדמשק. לפי הודעת משרד ההגנה, נגרם נזק. לא דווח על נפגעים.

בחודשים האחרונים יוחסו לישראל תקיפות רבות בסוריה. בישראל הבהירו כי צה"ל פועל כדי למנוע העברה של נשק מתקדם מאיראן לחיזבאללה. בישראל לא התייחסו לדיווחים מהלילה.

בשבוע שעבר נורה טיל סורי נגד מטוסים לעבר ישראל במהלך תקיפה בסוריה. הטיל התפוצץ באוויר ולא היה צורך ליירטו. מאוחר יותר תקף צה"ל מטרות בסוריה ובהן מכ"ם וסוללות נ"מ. חייל סורי אחד נהרג וחמישה נפצעו בעקבות התקיפה של צה"ל. התקיפה האחרונה של צה"ל באזור דמשק, על פי דיווחים סוריים, בוצעה לפני יותר משבועיים, ככל הנראה נגד מטרות של חיזבאללה.

בדצמבר גרמה תקיפה שיוחסה לישראל לשריפת ענק בנמל לטקיה. על פי הנטען, התקיפה כוונה לכלי נשק שהגיעו מאיראן, אף שבאופן רשמי, ממשלת סוריה טענה שנפגעו מכולות עם ציוד אזרחי כמו שמנים וחלקי חילוף למכונות ומכוניות.

בחודש שעבר הודיע משרד ההגנה של רוסיה כי מטוסי קרב סוריים ורוסיים ערכו סיורים אוויריים משותפים לאורך גבולותיה של סוריה, כולל באזור רמת הגולן. הגורם הרוסי הוסיף כי חיל האוויר של שתי בעלות הברית מתכננים להפוך את הסיורים האלו לקבועים. הסיור האווירי המדובר, כלל מטוסי קרב, מפציצים ומטוסי מעקב ובקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully