וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אזיין אותך": שוטרים תועדו תוקפים ומקללים צעיר שהתנגד למעצר

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 23:54

בסרטון נשמע הצעיר אומר לשוטר "אני ארצח אותך", ובמשטרה טוענים שהיתה ברשותו סכין. העצור טוען מנגד שהשוטרים הפעילו כלפיו כוח מופרז מכיוון שסירב להתגייס כמודיע, שהוא כלל לא היה דרוש לחקירה כפי שנטען - וכי הסכין משמשת אותו בעבודתו כמתקין מצלמות אבטחה

בווידאו: שוטר עוצר צעיר באלימות בפ"ת/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שוטרי משטרת פתח תקווה תועדו תוקפים צעיר שהתנגד לכאורה למעצר בעוד הם מקללים אותו בחריפות. "אני אזיין אותך, קום יא שרמוטה", אמרו לו. הצעיר טוען שהשוטרים הפעילו כלפיו כוח מופרז מכיוון שסירב להתגייס כמודיע, וכי הוא כלל לא היה דרוש לחקירה כפי שנטען בידי המשטרה. את החזקת הסכין שמיוחסת לו בידי המשטרה הסביר בכך שמדובר בכלי המשמש אותו בעבודתו כמתקין מצלמות אבטחה.

שוטר עוצר צעיר באלימות בפ"ת. סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
הוטח על הניידת ואז על הקרקע. תיעוד המעצר/אתר רשמי, סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

בסרטון נראה הצעיר כשהוא מוטח בידי שני השוטרים על ניידת - ולאחר מכן על הקרקע. השניים קיללו אותו קשות ואיימו עליו - גם לאחר שאזקו אותו והכניסו אותו לניידת. "העובדה שתחנת משטרת פתח תקווה עצרה את הצעיר וביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו בשלושה ימים מקוממת ושערורייתית", אמר פרקליטו של הצעיר מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד גיא עין צבי. "למזלו של הצעיר האירוע תועד על ידי עד ראייה ולאחר שהצגנו את הסרטון לבית המשפט. השופטת הביעה את מורת רוחה התנבחות השוטרים והמשטרה השכילה לחזור מבקשת המעצר. הגשנו תלונה למחלקה לחקירות שוטרים ואנו מצפים שהם יחקרו התנהלות השוטרים ביסודיות כדי למגר את תופעת אלימות השוטרים".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות משטרתית זיהו השוטרים חשוד הדרוש לחקירה במשטרה. בתוך כך, בוצע מעצר כאשר החשוד מתנגד לו באופן אקטיבי וברוטאלי, מאיים על חייו של השוטר: 'אני ארצח אותך' וכשברשותו נתפסה סכין. לצד האמור, פרטי המקרה הועברו לבחינת הגורמים המוסמכים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully