וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בבחריין: "חזרה להסכם הגרעין תהיה שגיאה אסטרטגית. למה שלא נעבוד יחד?"

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 10:45

ראש הממשלה אמר בראיון לעיתון הבחרייני אל-איאם כי הוא רוצה לחזק את שיתוף הפעולה הכלכלי עם בחריין ולהגדיל משמעותית את הסחר בין המדינות. לדבריו, ישראל מוכנה לסייע לבחריין ולמדינות נוספות באזור מבחינה ביטחונית כדי להתמודד עם הגרעין האיראני. "האיום הוא משותף"

בווידאו: ביקור רה"מ בנט בבחריין/צילום: איתי בית און, סאונד: ניר שרף/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בראיון לעיתון הבחרייני אל-איאם כי חזרה אמריקנית להסכם הגרעין עם איראן תהיה "שגיאה אסטרטגית". זאת, משום שההסכם יאפשר לאיראן לשמור על יכולותיה הגרעיניות ויזרים מאות מיליארדי דולרים למערכת הטרור שהיא מנהלת באזור.

בידיעה שפורסמה הבוקר (שלישי) מובאים דברי ראש הממשלה בראיון שערך במהלך ביקורו בבחריין. זהו הביקור הרשמי הראשון של ראש ממשלה ישראלי בממלכה אי פעם. לדברי בנט, ישראל מוכנה לסייע לבחריין ולמדינות נוספות באזור מבחינה ביטחונית כדי להתמודד עם האיום האיראני.

"אנחנו מתמודדים מול איום משותף. ישראל היא מדינה חזקה שאפשר לסמוך עליה. למה שלא נעבוד יחד?", אמר בנט. "איראן תומכת בארגוני טרור שפועלים באזור שלנו ובאזור שלכם. אנחנו נלחמים באיראן ובזרועותיה יום ולילה ונסייע לידידינו לעשות זאת כדי לשמור על הביטחון באזור".

ראש הממשלה, נפתלי בנט במנאמה, בירת בחריין, במסגרת ביקורו הרשמי הראשון במדינה.. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"למה שלא נעבוד יחד?". בנט בביקורו בבחריין/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בנט אמר שהוא רוצה לחזק את שיתוף הפעולה הכלכלי עם בחריין ולהגדיל משמעותית את הסחר בין המדינות. ראש הממשלה הדגיש כי הוא רוצה שהשלום בין המדינות יהיה "שלום חם מאוד".

ביקורו של בנט בממלכה מגיע אחרי ביקור של שר הביטחון בני גנץ במנאמה, בירת ממלכת בחריין, לפני שבועיים, וחתימה על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני. כמו כן, שר החוץ לפיד ביקר בבחריין לפני כמה חודשים וחנך את שגרירות ישראל במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully