וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את יהודה דימנטמן, פלסטיני נהרג בעימותים

מאות השתתפו בהתפרעויות שהתלהטו במקום, ירו לעבר לוחמי צה"ל באש חיה והשליכו לעברם אבנים ובקבוקי תבערה. משרד הבריאות הפלסטיני עדכן כי יש הרוג והפלסטינים דיווחו על 15 פצועים. נגד צה"ל נפצע באורח בינוני במהלך הריסת המבנה

בווידאו: כוחות צה"ל, במהלך הריסת הקומה בה התגורר המחבל שרצח את יהודה דימנטמן/צילום: דובר צה"ל

פלסטיני נהרג מירי של כוח צה"ל במהלך הריסת בית של אחד הרוצחים של יהודה דימנטמן בכפר הפלסטיני סילת אל-חאר'תיה שבצפון השומרון - כך עדכן הלילה (שני) משרד הבריאות הפלסטיני. בנוסף, במהלך עבודות ההריסה נפצע נגד צה"ל באורח בינוני, ופונה בהכרה מלאה לטיפול רפואי בבית החולים.

לפי דיווחים פלסטיניים, ישנם 15 פצועים וכן שלושה פצועים אנוש מירי צה"ל. במקום התלהטו התפרעויות בהשתתפות מאות, שהשליכו אבנים ובקבוקי תבערה. לוחמי צה"ל השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות נגד המתפרעים. בחלק מההתפרעויות נורתה אש חיה לעבר לוחמי צה"ל, והג'יהאד האסלאמי לקח אחריות על האירוע.

כלי התקשורת הפלסטיניים תיארו כוחות גדולים שהגיעו למקום עם דחפורים, לאחר שצה"ל הודיע למינהל התיאום שההריסה תבוצע הלילה. בכפר סילת אל-חאר'תיה מתגוררים המחבלים הנאשמים במעורבות בפיגוע הירי בחומש לפני כחודשיים. בחודש שעבר ביתם מופה על ידי כוחות הביטחון לקראת הריסה ואיטום.

הנרצח בפיגוע בכניסה ליישוב חומש 16 בדצמבר 2021. באדיבות המשפחה
יהודה דימנטמן/באדיבות המשפחה
מוחמד אכרם שנהרג בעימותים עם צה"ל בצפון השומרון. תמונות גולשים, תמונות גולשים
ההרוג. מחמד אכרם/תמונות גולשים, תמונות גולשים

צה"ל העלה את רמת הדריכות בדרום הארץ מחשש לשיגור רקטה על ידי סוררים מרצועת עזה על רקע מתיחות בשייח ג'ראח, ההסתה הפרועה ברשתות החברתיות בשעות האחרונות, מתיחות סביב ירושלים והדיווח על הפצועים בצפון השומרון.

יהודה דימנטמן נרצח בפיגוע בשומרון ב-16 בדצמבר, כשהיה ברכב יחד עם שני חבריו. המחבלים, שעל פי ההערכות ארבו בשיחים סמוך לכביש לא רחוק מהיציאה מחומש, ירו לעבר הרכב כעשרה קליעים. ברגע שהרכב עבר המפגעים פתחו באש מטווח קצר, ונמלטו. דימנטמן נפצע אנוש מהירי ובהמשך נקבע מותו, ושני חבריו נפצעו קל.

  • עוד באותו נושא:
  • חומש
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully