וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהסופרלנד לוולפסון: יצא לטיול עם הכלבה - והוכש על ידי נחש

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 9:01

ניקולאי רומנוב, תושב ראשון לציון, הוכש אתמול בידי נחש בשטח פתוח ליד פארק השעשועים. הוא נפגע באורח קשה ופונה לבית החולים וולפסון. הבוקר הוא התאושש, הודה לצוות שטיפל בו - וסיפר על רגעי האימה: "הקפצתי את הכלבה לחבר, ואחרי זה לא כבר לא יכולתי לראות כלום"

הוכש בידי נחש כשטייל עם הכלבה - וניצל/דוברות בי"ח וולפסון

ניקולאי רומנוב, תושב ראשון לציון שהוכש בידי נחש צפע, התאושש היום (ראשון) מההכשה - וסיפר על רגעי האימה. "הגעתי במצב קשה מאוד עם רגל נפוחה וקיבלתי טיפול מהיר", סיפר בן ה-49 שהוכש אתמול בשטח פתוח ליד הסופרלנד כשטייל עם כלבתו וטופל בבית החולים וולפסון בחולון. "הצוות דאג לי מהרגע הראשון וגם במהלך כל הלילה ואני כבר מרגיש הרבה יותר טוב".

"יצאתי לטיול עם הכלבה שלי", שחזר הבוקר. "הגעתי לבית החולים במצב קשה. קודם הקפצתי את הכלבה שלי לבת ים לחבר, לא היה לי איפה להשאיר אותה. הוא הזמין אמבולנס כי לא יכולתי כבר לראות כלום. מטפלים בי עד עכשיו עם תרופות נגד כאבים. אני עוד לא כל כך מרגיש טוב, עדיין לא יכול לקום".

ניקולאי רומנוב, תושב ראשון לציון בן 49 אשר הוכש על ידי נחש צפע, בשטח פתוח ליד הסופרלנד. דוברות וולפסון, אתר רשמי
רומנוב בבית החולים, הבוקר/אתר רשמי, דוברות וולפסון

רומנוב הוכש אתמול ונפגע באורח קשה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים. "הגבר ישב ברכבו כשהוא בהכרה, מזיע וחיוור", סיפר פראמדיק מד"א טל פוטרמן. "סיפרו לנו שהוא הוכש בשטח פתוח בראשון לציון ונהג בעצמו לבת ים. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות וזיהנו סימני הכשה ברגל. העברנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully