וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 גברים כבני 30 נהרגו בפיצוץ רכב בין רמלה ללוד

עודכן לאחרונה: 12.2.2022 / 15:05

עפ"י החשד, חוסיין דויכאת וזכריה מראענה היו בדרכם עם מטען בתא הנוסעים והוא התפוצץ בדרך אל היעד בין רמלה ללוד. צוות מד"א קבע את מותם במקום והעניק טיפול רפואי לגבר נוסף שנפצע בינוני. המשטרה פתחה בחקירה. "שמעתי פיצוץ עז שהעיר אותי", סיפר עד ראיה

בווידאו: זירת הפיצוץ בלוד/עריכה: אביעד בללי

שני גברים כבני 30 נהרגו הלילה (שבת) בפיצוץ רכב בכביש המוביל לשכונה דהמשה בין רמלה ללוד. זאת, לאחר שהיו בדרכם עם מטען בתא הנוסעים והוא התפוצץ בדרך אל היעד. צוות מד"א קבע את מותם במקום והעניק טיפול רפואי לגבר נוסף כבן 30 שנפצע באורח בינוני, ופונה לבית החולים אסף הרופא. שוטרי תחנת לוד, חבלן משטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי הוזנקו למקום ופתחו בחקירת האירוע. ההרוגים הם זכריה מראענה כבן 30 מפוריידיס וחוסיין דויכאת בן 38 תושב יפו ששניים מאחיו נרצחו בעבר.

חובש בכיר במד"א, אוריין שאול, סיפר כי כשהגיעו למקום הייתה המולה. "ראינו רכב שנשרף ובסמוך שכבו 3 נפגעים גברים כבני 30, שניים מהם היו מחוסרי הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם, גבר נוסף כבן 30 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב.

אימן מרעי, ראש המועצה של פוריידיס, אמר הוא משתתף בצערה של משפחת מראענה על מותם של זכריה וחוסיין. "לאללה אנחנו שייכים ואליו נחזור. אנחנו מאחלים החלמה מהירה לפצוע השלישי".

שני גברים נהרגו בפיצוץ רכב בין רמלה ללוד, 12 בפברואר 2022. דוברות כב"ה
זירת האירוע, הלילה/דוברות כב"ה
זכריה מרעאנה כבן 30 מפוריידיס שנהרג בפיצוץ בלוד. באדיבות המשפחה
זכריה מראענה/באדיבות המשפחה

מסתמן כי כל נוסעי הרכב הם בני משפחה אחת מפוריידיס. הרוג אחד הוא מפלג המשפחה שעבר להתגורר ביפו. הפצוע וההרוג השני מתושבי הכפר. בעבר ירו עליו והיו אינספור אירועי ירי והצתה סמוך לבית המשפחה ועסקיה. טרם נקבע מועד ההלוויות.

חוסיין דויכאת בן 38 שנהרג בפיצוץ בלוד. באדיבות המשפחה
חוסיין דויכאת/באדיבות המשפחה

מוחמד, אביו של ההרוג זכריה מראענה, גם הוא תושב הכפר, אמר לוואלה! כי התקשרו אליו בלילה לבשר לו את ההודעה הקשה והוא עדיין מחכה לאישור להכנס לזהות את הבן באבו כביר. "זה כאב גדול", אמר בקול חנוק מדמעות, "לא יודע מה עשו שם. לצערנו זו התוצאה של הפשיעה שמשתוללת בחברה הערבית ולא נעצרת ואף אחד לא עוצר אותה".

לפי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות מתחילת 2022 נהרגו כבר עשרה בני אדם בחברה הערבית באירועי רצח ופלילים אחרים, מתוכם שמונה גברים ושתי נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully