וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגום קרס באתר בנייה בתל אביב: שני פועלים נפלו מקומה 40 ונהרגו

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 18:38

השניים נהרגו במהלך עבודה על מגדל היוקרה "פארק בבלי" שבשכונת בבלי. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותם ללא רוח חיים ומותם נקבע במקום. "הם עמדו על הפיגום והוא נשבר באמצע", סיפר חברם לעבודה

שני הפועלים שנהרגו בקריסת הפיגום  באתר בנייה בת"א. מתוך טוויטר, אתר רשמי
"הפיגום נשבר באמצע". שני הפועלים שנהרגו/אתר רשמי, מתוך טוויטר

שני פועלים נהרגו היום (רביעי) לאחר שנפלו מפיגום שקרס בקומה 40 באתר בניה בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק לזירה איתר אותם ללא רוח חיים וקבע את מותם במקום. התאונה התרחשה ברחוב הרב ניסים בשכונת בבלי במהלך עבודות על מגדל היוקרה "פארק בבלי".

חובש רפואת מד"א ברכאל נוני שנכח בזירה סיפר: "הגענו לאתר הבניה וראינו שני פועלים מחוסרי הכרה לאחר שנפלו מגובה רב. ביצענו בהם בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

אבו טיר אחמד, שעבד באותו צוות יחד עם הפועלים שנהרגו, סיפר כי הפיגום שאליו הם היו קשורים נשבר והנשיים נפלו מטה. "לא היה עומס של משקל על הפיגום, והוא נשבר באמצע", אמר. הוא הוסיף כי הם עבדו באתר זה כשנה וחצי ובין צוות הפועלים היו גם בני דודם.

בווידאו: זירת תאונת העבודה שבה נהרגו שני פועלים באתר בניה בתל אביב/צילום: תיעוד מבצעי מד"א וניב אהרונסון

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. "לפני זמן קצר התקבל דיווח על נפילת שני פועלים מגובה באתר בנייה ברחוב הרב ניסים בתל אביב. גורמי רפואה קבעו את מותם של השניים, טרם ידועה זהותם. נסיבות התאונה נחקרות", נכתב בהודעת המשטרה.

שני פועלים נהרגו באתר בניה בתל אביב לאחר שנפלו מקומה 40. ניב אהרונסון
זירת התאונה ב"פארק בבלי", היום/ניב אהרונסון

אתמול, הוגש כתב אישום בגרימת מוות ברשלנות לבית משפט השלום בנצרת נגד שלושה תושבי הצפון. כתב האישום הוגש בעקבות תאונת עבודה שאירעה בלול של חברת מילועוף בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל בינואר 2019. בתאונה נדרס למוות מוחמד שמאלי, נשוי ואב לשניים, במהלך עבודת העמסה של משטחים על כלובי עופות. הנאשמים הם מנהל הבטיחות מטעם חברת מילועוף, מנהל העבודה במקום ונהג הטרקטור שדרס למוות את שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully