וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רייטן ביטלה השתתפות בכנס בגלל נוכחותה של אתי כרייף

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 19:57

רייטן, החברה בוועדה למינוי שופטים, אמרה כי הופתעה מהשתתפותה של כרייף - שהטילה לאחרונה ביקורת חריפה על מערכת המשפט והליכי הוועדה. "הודעתי למארגני הכנס כי לאור חברותי בוועדה אני מבטלת את השתתפותי", כתבה חברת הכנסת בטוויטר

בווידאו: השופטת לשעבר אתי כרייף בריאיון לוואלה! סלבס/מערכת וואלה!

ח"כ אפרת רייטן (העבודה) הודיעה הערב (שלישי) כי ביטלה את השתתפותה בכנס ליום האשה הבינלאומי בירושלים, לאחר שנודע לה כי בכנס אמורה להשתתף השופטת לשעבר אתי כרייף. כרייף, שעזבה את תפקידה כשופטת ב-2019 בעקבות פרשת "מין תמורת מינוי", התראיינה בחודש שעבר ל"עובדה" והטילה ביקורת חריפה על מערכת המשפט והליכי המינוי בוועדה למינוי שופטים.

לפי מודעת כנס "נשים עושות עסקים" של קבוצת ידיעות שהופצה בימים האחרונים, היא היתה אמורה להופיע בכנס, שיתקיים בחודש הבא, לצדן של שתי חברות הוועדה למינוי שופטים - שרת הפנים איילת שקד (שהיתה חברה גם בוועדה שמינתה את כרייף) וח"כ רייטן, שמכהנת כיום כנציגת הכנסת, וכן לצדה של מאמנת הכושר הידועה שר פיטנס.

אפרת רייטן. דני שם טוב, דוברות הכנסת
רייטן/דוברות הכנסת, דני שם טוב

אחרי שהעיתונאית נורית קנטי פרסמה את המודעה בטוויטר, רייטן הגיבה כי פרטי הכנס נודעו לה "על דרך המקרה" ובאמצעות הטוויטר. "הודעתי למארגני הכנס כי בין היתר ולאור חברותי בוועדה לבחירת שופטים אני מבטלת את השתתפותי. מאחלת בהצלחה רבה", כתבה. בלשכת שרת הפנים הבהירו כי אין בכוונתה לבטל את השתתפותה בכנס והיא רואה בו חשיבות גדולה. עוד הוסיפו שהשרה במילא מיועדת להתראיין בראיון אחד על אחד, ולא בפאנל עם משתתפות נוספות.

מאז הראיון של כרייף ב"עובדה" היא הפכה למרואיינת ופאנליסטית מבוקשת ואף התפקדה בשבוע שעבר לליכוד. יחד עם זאת, לפי חוקת הליכוד, כדי להתמודד בפריימריז נדרשת תקופת אכשרה של שלוש שנים מאז ההצטרפות למפלגה, אלא אם כן המועמד מקבל אישור מיוחד מיו"ר המפלגה. גם כדי להצביע בפריימריז בליכוד נדרשת תקופת אכשרה של 16 חודשים, אלא אם כן יש אישור מיוחד מיו"ר המפלגה. כרייף מיוצגת משפטית על ידי אחד מעורכי הדין של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, עמית חדד. יועץ התקשורת שלו, עופר גולן, אף ייעץ לה בבליץ הראיונות של עובדה ולאחריו - אך מאז נפרדו דרכיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully