וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה חוקרת מיליונר צ'כי שתיעד את עצמו נוסע במהירות של 417 קמ"ש

ראדים פאסר העלה ליוטיוב תיעוד ממד המהירות של מכונית הבוגאטי שלו, והרשויות פתחו בחקירה אף שהחוק בגרמניה לא מגביל את המהירות המותרת בכבישים המהירים. לטענתו של פאסר, הוא נהג ב"בבטיחות". העונש המקסימלי - שנתיים מאסר, אך הרשויות עשויות להסתפק בקנס

הרשויות בגרמניה חוקרות מיליונר צ'כי שהעלה ליוטיוב תיעוד שלו נוהג במהירות אסטרונומית של 417 קמ"ש. ראדים פאסר, בן 58, עומד בפני עונש מקסימלי של עד שנתיים מאסר, בעקבות דהירתו בכביש מהיר במדינת סקסוניה אנהלט, בין ברלין להאנובר, בעת שנהג במכונית הבוגאטי שלו.

הנסיעה הפרועה שלו התרחשה בקיץ האחרון, אך הוא הסב את תשומת לבן של הרשויות אליה כשהעלה בחודש שעבר את הסרטונים לרשת. הוא כתב כי לאורך הנסיעה בכביש המהיר A2, הייתה ראות טובה וכי "הבטיחות הייתה בראש סדר העדיפויות", ולכן הוא יצא לדרך רק כשהנסיבות אפשרו זאת. לדבריו, הנסיעה הייתה בשעה 4:50 ביום ראשון - שעה ויום שבהם לרוב אין תנועה רבה בכבישים - וכי הוא בחן את קטע הכביש קודם לכן.

אף שהחוק בגרמניה לא מגביל את המהירות בכבישים המהירים במדינה, הרשויות עדיין יכולות להעמיד לדין נהגים שנסעו במהירות "מופרזת" ובצורה המפרה באופן בוטה את חוקי התנועה ופזיזה. שר התחבורה של גרמניה, פולקר וויסינג, גינה את המעשה של המיליונר הצ'כי, ואמר כי אף שאין הגבלת מהירות, המכונית חייבת להיות "תחת שליטה". לפי הדיווחים המקומיים, הרשויות עשויות להסתפק בקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully