וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מקרה של פגיעה בעיניים: משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש בתמרוקים לצביעת ריסים

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 11:48

בעקבות מקרה חמור של פגיעה בעיניים במכון קוסמטיקה לאחר טיפול של צביעת הריסים, משרד הבריאות פרסם אזהרה לציבור בדבר שימוש בתמרוקים ללא רישיון, ומבהיר: "אין בישראל תמרוקים מורשים לשימוש לצביעת הריסים, למעט מסקרה"

משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) אזהרה לציבור בעקבות מקרה חמור של פגיעה בעיניים לאחר שימוש במוצר לצביעת ריסים. בהודעה שפרסם, הדגיש המשרד כי "אין כיום במדינת ישראל תמרוקים עם רישיון המיועדים לשימוש לצביעת הריסים, למעט תמרוקים מסוג מסקרה".

האזהרה הועברה בעקבות דיווח על מקרה חמור של פגיעה בעיניים במכון קוסמטיקה לאחר טיפול קוסמטי של צביעת הגבות והריסים. במשרד הבריאות הדגישו כי אין כיום בישראל תמרוקים עם רישיון המיועדים לשימוש לצביעת הריסים, למעט תמרוקים מסוג מסקרה. עוד הוסיף כי צבע המיועד לצביעת גבות ישמש אך ורק לצורך צביעת גבות ולא לצביעת ריסים.

רעות מיכאל הלחמת ריסים. יח"צ,
"אין בישראל תמרוקים עם רישיון המיועדים לצביעת הריסים"/יח"צ

עוד מסר המשרד כי עסקים המיועדים לטיפול שאינו רפואי, בהם מכוני קוסמטיקה, חייבים בשימוש בתמרוקים עם רישיון. הוא הזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עשוי להזיק לבריאות.

ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת, בכתובת: cosmetics.health.gov.il.

  • עוד באותו נושא:
  • ריסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully