וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אחת הסיבות ליוקר המחייה - שיעור ההשתתפות בעבודה של חרדים

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 15:11

שר האוצר אמר בישיבת סיעתו כי "אם שיעור התעסוקה במגזר החרדי היה דומה למגזר הכללי, זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל". דבריו של ליברמן עוררו זעם ביהדות התורה: "את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה"

בווידאו: בנט לפיד וליברמן מתייחסים לפרשת NSO/צילום: לע"מ וערוץ הכנסת

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר היום (שני) כי "כולם מתעלמים מכך שבציבור החרדי יותר מ-50% לא משתתפים בכוח העבודה, זו אחת הסיבות ליוקר המחייה". עוד אמר ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו כי "אם שיעור התעסוקה במגזר החרדי היה דומה למגזר הכללי, זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף את דבריו של שר האוצר ואמר כי "הדברים החמורים של ליברמן בישיבת הסיעה על יוקר המחיה, לא ראויים אפילו לתגובה. את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה".

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 7 בפברואר 2022. ערוץ כנסת, צילום מסך
ליברמן, היום/צילום מסך, ערוץ כנסת

ח"כ אורי מקלב אמר בתגובה לדבריו של ליברמן כי "בנסיון להציל עצמו מהכשלון הקולוסאלי בטיפול ביוקר המחיה, ליברמן מסית ומגלגל את האשמה כלפי הציבור החרדי בצורה בזויה, יהירה ושפלה, - 'הכה בחרדים והצל את מוסקבה'. ליברמן שעד לפני שבוע טען כי אין יוקר מחיה גילה פתאום כבר את ה'אשמים' ליוקר המחיה ו'הסיבה' לכך. מפלגה שרוקנה את הקופה הציבורית בשחיתות בגניבה כארגון פשע לטובתם האישית צריכה להעלות מיסים כדי שיהיה להם מהיכן לגנוב שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully