וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת דף, הדור הבא: בניו של מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס בהופעה נדירה

7.2.2022 / 12:29

חאלד ובהאא, ילדיו של מפקד גדודי עז א-דין אל-קאסם, תועדו, ככל הנראה לראשונה, באירוע של תלמידים מצטיינים של הארגון בעזה. דף משפחתו נמצאים במחתרת בשנים האחרונות אחרי שורת ניסיונות של ישראל לחסלו

בווידאו: הופעה פומבית נדירה של בניו של מוחמד דף/מתוך טוויטר

מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף שומר על פרופיל נמוך בעקבות שורת ניסיונות של ישראל לחסלו בשנים האחרונות, אך היום (שני) נחשפו, ככל הנראה לראשונה, שניים מבניו בכיר הארגון. בטקס של מצטייני הגוש האסלאמי, תא הסטודנטים של החמאס, שנערך אתמול ברצועת עזה, נראו השניים חאלד ובהאא זוכים לברכות מצד בכירי הארגון.

דף, העומד בראש גדודי אז א-דין אל-קאסם, ומשפחתו חיים במחתרת גם בתקופות של הפסקת אש בין חמאס לישראל. מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס נותר נכה אחרי שנפצע בניסיונות החיסול נגדו ברבע המאה האחרונה, ואיבד לפי הדיווחים את שתי רגליו, עינו ואחת מידיו.

בניו של מוחמד דף בטקס תלמידים מצטיינים ברצועת עזה, פברואר 2022. טוויטר, צילום מסך
שניים מילדיו של מוחמד דף בטקס המצטיינים בעזה/צילום מסך, טוויטר

במבצע "צוק איתן" ב-2014, נהרגה אחת מנשותיו של דף יחד עם בתם בת השלוש ובנם התינוק בתקיפה של חיל האוויר, אך הוא הצליח לשרוד פעם נוספת. הוא לא נשמע מאז ועד לפני תחילת מבצע "שומר חומות", כשאיים לשגר רקטות לעבר ישראל אם לא ייעצר פינוי המשפחות הפלסטיניות משכונת שייח ג'ראח בירושלים.

גם במהלך המבצע האחרון בעזה ניסה פעמיים צה"ל להתנקש בדף, אולם הוא ניצל גם הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully