וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מכונס נכסים: הווילה של גרושת יזם הנדל"ן שהסתבך נקנתה במחיר "מציאה"

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 17:42

לאחר שכבר הוצעה למכירה בסכום של 50 מיליון שקלים, וילת היוקרה של גרושתו של דוד סבן ברקאי בכפר שמריהו נמכרה במחיר של 15 מיליון שקלים "בלבד". המבנה, שתוכנן בקפידה על ידי מיטב המעצבים והאדריכלים, כולל בריכת שחייה חיצונית וחדר קולנוע ביתי

לאחר הסתבכות כלכלית וחובות כספיים גדולים לנושים, וילת היוקרה בכפר שמריהו, שהייתה בבעלות גרושתו של יזם הנדל''ן דוד סבן ברקאי נמכרה במחיר מציאה בסכום המוערך ב-15 מיליון שקלים.

במהלך העשור האחרון הווילה הוצעה למכירה בסכום של 50 מיליון שקלים. בהמשך, הוצעה ב-30 מיליון שקלים, אך בשל צווי ההריסה שהוטלו על הבית, הרוכש החדש, איש העסקים ירון אדיב, יהרוס חלק מהמבנה, לאחר שנבנה ללא היתרים.

הווילה של גרושת יזם הנדל"ן שהסתבך. מערכת וואלה!, אתר רשמי
הייתם קונים? הווילה של יזם הנדל"ן שהסתבך/אתר רשמי, מערכת וואלה!

וילת הפאר, בעלת שלוש קומות, נבנתה בתכנון מוקפד של מיטב המעצבים והאדריכלים, וחולשת על שטח בגודל של כ-1,800 מ"ר. בחזית הווילה בריכת שחיה חיצונית, ובפנים הבית חדר קולנוע ביתי.

במקביל להסתבכותו הכלכלית של בעלי הבית לשעבר, הקמת וילת הפאר הביאה להסתבכותם של מעורבים נוספים בבניית הבית. בין היתר, הוגשו כתבי אישום נגד האדריכל והמהנדס של הבית, בגין חריגות בנייה שבוצעו. בהמשך, בית משפט לעניינים מקומיים הוציא צו הריסה למקום על חריגות הבנייה שבוצעו בנכס.

הווילה שהייתה בבעלות יזם הנדל''ן דוד סבן ברקאי ונמכרה ב-15 מיליון שקלים. ללא, מערכת וואלה!
הווילה משופצת לפני כניסת הדיירים החדשים/מערכת וואלה!, ללא

לאחר שנים שבהן הווילה הייתה ריקה מדיירים, ואחרי ניסיונות ממושכים למכור אותה בשווי המוערך בכ-30 מיליון שקלים, איש העסקים ירון אדיב רכש את הנכס בכחצי מהמחיר שדרש כונס הנכסים עו"ד שמואל אלפוי, תמורת סכום המוערך ב-15 מיליון שקלים. בימים אלה, עובר הבית שיפוצים והריסות, ונבנה מחדש לקראת אכלוסו על ידי הדיירים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully