וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב קריית ארבע חשוד בהתעללות בבנו בן החודש

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 11:28

בית חולים בירושלים דיווח על תינוק שהגיע למקום כשהוא סובל מדימום פנימי בראש. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ועצרה את אביו בחשד לגרימת חבלה לבנו. מעצרו הוארך בארבעה ימים

תושב קריית ארבע נעצר אמש (חמישי) בחשד לתקיפת בנו התינוק בן החודש. זאת, לאחר שבית חולים בירושלים דיווח כי התינוק הגיע לטיפול כשהוא סובל מדימום פנימי בראש.

בעקבות הדיווח, המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את האב בחשד שטלטל אותו וגרם לו לחבלה. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בארבעה ימים. חקירת האירוע נמשכת.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

אתמול מנהלת גן "המשפחתון של טולי" ברמלה, ליטל ברסי, בת 42, הואשמה לצד שלוש סייעות בגן בתקיפת 11 פעוטות. לפי כתב האישום הן התעללו בתינוקות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים. בהזדמנויות רבות, היכו אותם והשליכו לעברם חפצים. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד יעל תרם.

מכתב האישום עולה כי מנהלת הגן קיבלה דיווחים מהורי הפעוטות על חבלות וסימני אלימות, אך לא דיווחה לאף גורם והמשיכה לנהוג באלימות כלפי התינוקות. בכמה הזדמנויות אחזה בפעוטות בחוזקה במותן או בכתפיים והושיבה אותם בכוח על הכיסא. במקרה אחר, הנחתה את אחת הסייעות לקשור פעוט לכיסא.

הסייעת בטי זיתון, בת 51, נהגה להכות ולבעוט בפעוטות הגן. בכמה מקרים הכתה פעוטות באמצעות כפכפים וחבילות מגבונים, ופעם אחת אף נשכבה על אחד הפעוטות. ענבר דוניו, סייעת בת 31, אחזה בתינוקות בחוזקה וגררה אותם ברחבי הגן. במקרה אחד קשרה לכיסא את אחד הפעוטות באמצעות חיתול בד, והכתה שני תינוקות בראשם. גם קלודין מאיר, בת 28, נהגה להטיח בתינוקות בחוזקה, ובמקרה אחד השאירה תינוק כלוא לבד בחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully