וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מטיילים חולצו לאחר שנתקעו בשני נחלים בים המלח

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 22:01

שתי קבוצות של כ-15 ו-17 מטיילים איבדו את דרכן בחשיכה במסלולים בוואדי קלט ונחל דרגה. מתנדבי יחידת החילוץ מגילות חילצו מטיילת שנחבלה ברגליה ואת יתר חברי קבוצתה מחוץ לוואדי קלט. מאוחר יותר חברו מחלצים גם למטיילים בנחל דרגה, וליוו אותם עד ליציאה מהמסלול

בווידאו: חילוץ מטיילים בוואדי קלט/צילום: יחידת החילוץ מגילות

כ-35 מטיילים איבדו את דרכם הערב (חמישי) במהלך מסלול בנחלים ואדי קלט ונחל דרגה שבצפון ים המלח. כוחות חילוץ של מתנדבי יחידת החילוץ מגילות הוזעקו לשני המסלולים כדי לסייע למטיילים, וחילצו באלונקה מטיילת שנחבלה בוואדי קלט יחד עם יתר חברי קבוצתה. מאוחר יותר הצליחו מחלצים להגיע למטיילים בנחל דרגה, והם חולצו גם הם.

בוואדי קלט, נתקעו כ-15 מטיילים כשהם אינם יכולים להשלים את המסלול, עם רדת החשיכה. אחת מהמטיילות נפצעה קל במהלך המסלול וסבלה מחבלה ברגליה. לאחר איתור וחילוץ הקבוצה, פונתה המטיילת להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

במקביל, 17 מטיילים, כולם תלמידי ישיבה, נתקעו בנחל דרגה. מסוק חיל האוויר עם צוות מחלצים מיח' 669 הוזנקו לשם כדי לסייע במאמצי החילוץ של המטיילים, שחלקם סבלו מהיפותרמיה.

חילוץ מטיילים בוואדי קלט. דוברות משטרת ישראל
חילוץ מטיילים בוואדי קלט, הערב/דוברות משטרת ישראל

כשהגיע צוות החילוץ לקבוצה, מצא כי מצבם תקין, וכי הם מסוגלים לצאת מהנחל רגלית בליוויו. בהתאם לכך, מסוק חיל האוויר שנחת סמוך לכביש 90, שוחרר מהמקום, והקבוצה חולצה רגלית. צוותי מד"א המתינו להם ביציאה מהמסלול, להמשך ביצוע בדיקות רפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully