וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.2.22: הזוגות ששוברים את הכוס בתאריך המיוחד

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 9:03

בעוד זוגות מסביב לעולם מתחרים על שיריון התאריך הייחודי, יש מי שזכו בו בלי להתכוון. השנה, באופן חגיגי, המועד מתכנס יחד עם לוח השנה העברי בראש חודש אדר. "פתאום הבנו את משמעות האירוע והתאריך הנדיר שנפלנו עליו", סיפר אחד הזוגות

מועדים ייחודיים הם משאב מבוקש עבור זוגות מתחתנים מסביב לעולם, שחלקם מוכנים לשלם כל הון כדי לציין את יום חגם בתאריך שאף אורח לא יישכח. היום - 2.02.2022 - הוא מועד בדיוק כזה. ובעוד זוגות מתחרים על שיריון התאריך המיוחד, יש מי שזכו בו בלי להתכוון.

אחד מאותם זוגות הם אסף יפה וליאורה אברמוב, שייכנו הערב לחופה באולם האירועים "אלכסנדר". הזוג מכרכור, לא חשב על התאריך מראש ורק בדיעבד הבין את גודל המאורע. "רציתי להתחתן במקום מאוד ספציפי. במסגרת המשא ומתן עם האולם הבנתי את משמעות האירוע והתאריך הנדיר שנפלנו עליו".

התאריך היום הוא מיוחד גם לחוגגים לפי לוח השנה העברי - ראש חודש אדר, א' באדר א'. חודש אדר הוא חודש בו "מרבים בשמחה", ותוספת נחמדה לשמחה היא התאריך המיוחד, שהבא כמותו יגיע רק בעוד 11 שנים.

אסף יפה וליאורה אברמוב מתחתנים ב2.2.22. מתן שמוע, אתר רשמי
אסף יפה וליאורה אברמוב/אתר רשמי, מתן שמוע

קובי יצחקי בן ה-39 ושמרית יחיאל בת 34 צפויים להתחתן היום באולם האירועים "חצר נצר". שמרית סיפרה כי "רצינו להתחתן בתאריך אחר ובעל האולם הציע לנו את התאריך. מה שקרץ לי הוא שמדובר בראש חודש אדר - מרבים בשמחה". עוד הוסיפה כי "התלהבתי מהשילוב בין התאריך העברי ללועזי. היה ביקוש מאוד לתאריך ואני שמחה שזכינו בו".

ויש מי שחוגג גם שמחות מסוג אחר. כך, לדין בן ה-33 ולירז בת ה-28 משערי תקווה נולד היום ילד שני -
מתנה גדולה ביום מיוחד. "הוא נולד הבוקר בשעה 07:30 ונשמור את השם הנבחר בסוד עד לברית המילה", סיפרו. אורנה פלד, אחות אחראית חדר לידה בבית החולים בילינסון, אמרה כי "הלידה היתה מדהימה ומקסימה. נהנתי מכל רגע ואין ספק שזו מתנה אדירה במיוחד ביום כזה".

בנם של דין וליאת נולד ב2.2.22. באדיבות דוברות בילינסון, אתר רשמי
דין, לירז ובנם שנולד היום, יחד עם המיילדת אורנה פלד/אתר רשמי, באדיבות דוברות בילינסון

פרט נוסף מעניין על התאריך של היום, 02.02, הוא שביום זה חל "יום הביצות" ברחבי העולם. ומהי המשמעות של היום? הוקרת תודה למקום הגידול של ברבורים, צפרדעים, אווזים וברווזים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully