וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקול תשואות הקהל: הופעה נדירה של אשתו של קים ג'ונג און

2.2.2022 / 13:45

מנהיג צפון קוריאה הגיע בליווי רעייתו רי סול ג'ו ודודתו להופעה בבירה פיונגיאנג, אחרי חודשים ארוכים שנעלמו מעין הציבור בצל מגיפת הקורונה. רי נהגה ללוות בעבר את קים לאירועים רבים, ובסיאול מעריכים שלזוג יש 3 ילדים

בווידאו: הופעה נדירה של אשתו של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און/צילום: רויטרס

אשתו של מנהיג קוריאה הצפונית ודודתו בעלת ההשפעה הרבה נראו היום (רביעי) בהופעה נדירה בתקשורת הרשמית, אחרי שמשפחת השלטון נשמרה על פרופיל נמוך במהלך מגיפת הקורונה.

רי סול ג'ו, אשתו של קים, וקים קיונג הוי, דודתו, השתתפו בהופעה אומנותית בתיאטרון בבירה פיונגיאנג לרגל השנה הסינית החדשה. רי נראתה לאחרונה בפומבי ב-9 בספטמבר, כשהצטרפה לקים בביקור ב"ארמון השמש" שבו מוצגות גופותיהם החנוטות של סבו ואביו, ביום השנה לציון הקמת המשטר.

בסוכנות הידיעות הרשמית דווח כי הקהל הריע עם כניסתם של קים ורעייתו לתיאטרון בעת ניגון מוסיקה לקבלת פנים. הטלוויזיה הרשמית הראתה את רי, שלבשה שמלה מסורתית בצבע אדום ושחור, משוחחת עם קים ומחייכת במהלך המופע, והזוג עלה לבמה כדי ללחוץ את ידיהם של האמנים ולהצטלם עמם.

הופעה נדירה של אשתו של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און 

2.2.22. רויטרס
הופעה נדירה של אשתו של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און 2.2.22/רויטרס

זאת הייתה גם ההופעה הראשונה של דודתו של קים מאז ינואר 2020, והיא ישבה לצדה של הגברת הראשונה. היא הייתה בעבר בכירה במפלגת הפועלים השלטת ודמות משמעותית בשנים הראשונות לשלטונו של קים ג'ונג און. עם זאת, היא נעלמה מעיני התקשורת אחרי הוצאתו להורג של בעלה, ג'אנג סונג תאק, בעוון בגידה ב-2013 עד שרשמה קאמבק מפתיעה שש שנים לאחר מכן. סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית דיווחה ב-2017 כי היא עוברת טיפולים מחוץ לבירה פיונגיאנג.

רי, רעייתו של קים ג'ונג און, זכתה בעבר לתשומת לב בינלאומית כשליוותה אותו לעתים קרובות לאירועים שונים ואף בסיורים צבאיים. זאת בניגוד מוחלט לאביו, קים ג'ונג איל, שנראה לעתים רחוקות בפומבי עם אחת מנשותיו.

היא נעדרה מהתקשורת הרשמית זה יותר משנה לפני שנראתה בקונצרט בסוף פברואר, מה שיצר שמועות על מצבה הבריאותי ועל היריון אפשרי. המודיעין הדרום קוריאני אמר לחברי פרלמנט כי נראה שהיא נמנעה מפעילויות חיצוניות כדי להימנע מהידבקות בנגיף הקורונה, אבל "היא משחקת עם הילדים שלהם". סוכנות הביון מאמינה כי לקים ולרי יש שלושה ילדים, אבל מעט מאוד ידוע עליהם.

קוריאה הצפונית לא אישרה אף מקרה קורונה בשטחה מאז פרוץ המגיפה, אך סגרה את גבולותיה והטילה הגבלות נוקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully