וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 עובדים במעון חוסים באזור השרון נעצרו בחשד להתעללות בחסרי ישע השוהים בו

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 3:54

הארבעה חשודים בתקיפה פיזית והשפלה של בעלי מוגבלויות החוסים במעון, במאות מקרים לאורך תקופה ארוכה. החשוד הראשון שנחקר בפרשה, תושב קלנסווה, נעצר לאחר שהוגשה נגדו תלונה לפיה תקף את אחד החוסים, שדיווח על כך למשפחתו, ולאחר בירור האירוע בתיעוד של מצלמות האבטחה

בווידאו: דיון בארכת מעצר הגננת מירושלים החשודה בהתעללות/צילום: רוני כנפו

ארבעה עובדים במעון חוסים באזור השרון נעצרו בחשד להתעללות בבעלי מוגבלויות השוהים בו. מחקירת המשטרה עולה כי החשודים התעללו לאורך תקופה ארוכה בחסרי הישע, שהותקפו פיזית והושפלו במהלך מאות אירועים.

חקירת המשטרה נפתחה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה מגורמי משרד הרווחה, לפיה אחד החוסים במעון דיווח למשפחתו שהותקף על ידי עובד המקום. בעקבות זאת, שוטרי תחנת ראש העין בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטיים לתלונה, בהתאם למשמרות של עובד המקום עליו התלונן החוסה. בהמשך נעצר החשוד, תושב קלנסווה בן 23, ומעצרו הוארך.

לאחר בחינת חומרי תיעוד נוספים מהמקום, נחשפו חוקרי המשטרה לעוד אירועים בהם קיים חשד לאלימות כלפי החוסים, אותם ביצעו שלושה עובדים אחרים במעון. השלושה נעצרו אמש, והם יובאו היום לדיון בבית משפט השלום פתח תקווה בבקשה להארכת מעצרם.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הארבעה חשודים בהתעללות בחוסים במעון/ראובן קסטרו

לדברי המשטרה, "מדובר בפרשיה חמורה, שממצאיה מעלים חשד לתמונה קשה ומזעזעת של מסכת התעללויות לאורך תקופה ארוכה בחסרי ישע, הכוללת מאות אירועים של תקיפה פיזית ונפשית, והמשטרה תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully