וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בירושלים: ילד בן 12 נספה בשריפה בבניין מגורים

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 0:32

כוחות כבאות והצלה שהגיעו למקום זיהו כי הילד נלכד בתוך המבנה בן הארבע קומות. לאחר שחילצו אותו, גורמי רפואה קבעו את מותו. באירוע נפגע אדם נוסף קל בעקבות שאיפת עשן, ופונה לבית החולים. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה נסיבות האירוע

ילד נספה בשריפה בשכונת מוסררה בירושלים/צילום: יוסי שמואלי, תיעוד מבצעי מד"א

ילד בן 12 נספה הערב (שלישי) בשריפה שפרצה במבנה ברחוב דניאל שבשכונת מוסררה בירושלים. באירוע נפגע אדם נוסף, גבר בן 49, ששאף עשן ובעקבות זאת נפגע קל ופונה לבית החולים. לאחר כיבוי השריפה על ידי כוחות הכיבוי, פתחה המשטרה בחקירת הנסיבות לשריפה.

עם קבלת הדיווח על השריפה בשכונה בעיר, הגיעו למקום ארבעה צוותי כוחות כבאות והצלה. הם זיהו כי הילד נלכד במבנה ופעלו על מנת לחלצו. לאחר עבודת החילוץ גורמי רפואה במקום קבעו את מותו.

"הגענו לשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים בן ארבע קומות, סייענו באיתור וחילוץ של לכודים וכן הענקנו סיוע רפואי לבעל הדירה בו פרצה השריפה. לצערנו הרב, לאחר סריקות - אותר הילד כשהוא ללא רוח חיים", סיפר דודי רייכמן, מתנדב "צוות הצלה".

ילד בן 12 נספה בשריפה בירושלים, 1 בפברואר 2022. דוברות כב"ה
זירת השריפה, הערב/דוברות כב"ה

"כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים", סיפר פראמדיק מד"א אורן בריל. "לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו נכנסו לדירה וראינו את הנער שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד סיפר על הנפגע הנוסף באירוע, "גבר בן 49 שנפגע באורח קל משאיפת עשן. הוא טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully