וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן הוציאה להורג שני הומואים שהורשעו במעשי סדום

1.2.2022 / 18:55

ארגון זכויות אדם דיווח כי הרשויות תלו שני גברים שנידונו למוות על "יחסי מין כפויים בין שני גברים", אחת מכמה עבירות ברפובליקה האסלאמית שדינה מוות. חוקר מטעם האו"ם הזהיר לאחרונה כי ההוצאות להורג באיראן נמשכות ב"קצב מדאיג"

איראן הוציאה להורג שני הומואים שהורשעו במעשי סדום לפני שש שנים - כך דיווח ארגון "סוכנות הידיעות לפעילי זכויות אדם". איראן, הנחשבת לאחד המקומות המדכאים ביותר בעולם עבור חברי הקהילה הלהט"בית, אוסרת על קיום יחסים חד-מיניים.

הארגון זיהה את שני המוצאים להורג כמהרדד קרימפור ופריד מוחמדי. הם נידונו למוות על "יחסי מין כפויים בין שני גברים" ונתלו בכלא בעיר מארג'ה שבצפון-מערב המדינה, כ-500 ק"מ מהבירה טהראן. לפי הארגון, ביולי האחרון הוצאו להורג שני גברים נוספים בעיר בגין אותן עבירות.

בארגון זכויות האדם אמרו כי בשנה שעברה הוציאה איראן להורג 299 בני אדם, כולל ארבעה שהורשעו בפשעים שבוצעו בילדותם. על 85 בני אדם אחרים נגזרו עונשי מוות. על פי החוק באיראן, מעשי סדום, אונס, ניאוף, שוד מזוין ורצח הם בין הפשעים שעלולים להוביל לעונש מוות.

באוקטובר האחרון, חוקר של האו"ם בנושא זכויות האדם באיראן ג'וויד רהמן אמר לוועדת זכויות האדם של העצרת הכללית של האו"ם כי איראן ממשיכה ליישם את עונש המוות "בקצב מדאיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully