וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגל החמישי: ירידה במאומתים ובחולים הקשים, 80 איש נוספו למניין המתים

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 9:44

67.5 אלף איש נדבקו אתמול בקורונה, מתוך יותר מ-250 אלף איש שעברו בדיקות לזיהוי הנגיף. מצבם של יותר מאלף חולים מוגדר קשה, ו-247 מהם מונשמים. נתוני התחלואה של משרד הבריאות מתפרסמים לקראת הדיון בקבינט היום בעניין צעדי ההמשך להתמודדות עם האומיקרון

בדיקת אנטיגן, אשקלון, 25 בינואר 2021. שי מכלוף
בדיקות אנטיגן, אשקלון/שי מכלוף

67,580 איש אובחנו ביממה האחרונה כחיוביים לקורונה, מתוך יותר מ-250 אלף איש שנבדקו לנגיף - כך עדכן הבוקר (שלישי) משרד הבריאות. מצבם של 1,084 חולים מוגדר קשה, מהם 247 מונשמים. מאז פרוץ המגיפה בארץ, מתו 8,804, כש-80 איש נוספו למניין המתים אתמול.

נתוני התחלואה של משרד הבריאות מתפרסמים שעות לפני כינוס שרי קבינט הקורונה, אחרי שלושה שבועות שבו לא התכנס. השרים ידונו במצב התחלואה ובהמשך השימוש בתו הירוק, ברקע דרישת שר האוצר אביגדור ליברמן ושרים נוספים לבטלו לאלתר. בכחול לבן, לעומת זאת סבורים שעדיף לחכות עם הקפאת התו הירוק לירידת הגל בעוד עשרה ימים, ואז רק להקפיא - לא לבטל, כדי להמשיך לעודד התחסנות.

דוח אמן שהתפרסם אתמול זיהה ירידה במספר המאומתים והמליץ לבחון את יציבות המגמה בשבוע הקרוב. מהדוח עולה כי גל האומיקרון העולמי נמשך, וניכרת תחילתה של עלייה במדינות ש"עברו את השיא" בשל תחלואת ילדים.

בתוך כך, שר התיירות יואל רזבוזוב יבקש להסיר מגבלות מענף התיירות שיאפשרו ויקלו על כניסת תיירים נוספים מחו"ל: כניסת מחוסנים בשלושה חיסונים, גם אחרי 180 יום מקבלת החיסון כניסת ילדים לא מחוסנים בליווי הורים מחוסנים, הורדת מספר הבדיקות בכניסה לארץ מ-2 ל-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully