וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד בגרמניה אחרי חשודים שהרגו 2 שוטרים בבדיקה שגרתית

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 14:28

שוטר ושוטרת נורו למוות כשעצרו כלי רכב חשוד במדינת ריינלנד-פפאלץ הגובלת בצרפת. הרשויות טרם מסרו פרטים על החשודים או על המניע האפשרי. "הסיוט של כל

שוטרים מאבטחים כביש בסמוך למקום שבו נורו למוות שני שוטרים, באזור קוסל, גרמניה, 31 בינואר 2022. רויטרס
שוטרים מאבטחים כביש בסמוך למקום שבו נורו למוות השוטרים, היום/רויטרס

שני שוטרים נורו למוות היום (שני) במערב גרמניה במהלך בדיקת תנועה שגרתית, והרשויות מנהלות מצוד נרחב אחרי החשודים. לפי המשטרה, שני השוטרים - שוטר בן 29 ושוטרת בת 24 - עצרו בשעה 04:20 רכב במחוז קוזל שבמדינת ריינלנד-פפאלץ הגובלת בצרפת, ונורו למוות במקום. השוטרת הייתה עוד צוערת באקדמיה לשוטרים.

הכבישים באזור נותרו סגורים והרשויות קראו לתושבים שלא לאסוף טרמפיסטים, כשהן אומרות שלפחות אחד החשודים חמוש. המשטרה הרחיבה את המצוד גם למדינה השכנה סארלנד. פרטי האירוע טרם התבהרו. המשטרה לא מסרה תיאור של התוקפים, כלי הרכב ששימש אותם או הכיוון שאליו נמלטו, או מניע אפשרי שלהם.

בעיתון "בילד" דווח כי השוטרים שלחו שתי הודעות בקשר במהלך האירוע. בראשונה, השוטרים אמרו כי עצרו רכב חשוד. בהודעה השנייה, שהגיעה זמן קצר לאחר מכן לפי הדיווח, אמרו השוטרים "הם יורים עלינו!" לפני שהקשר עמם נותק.

עם הגעת התגבורת לזירה, השוטרת כבר מתה. מותו של השוטר נקבע זמן קצר לאחר מכן. סברינה קונץ, יו"ר איגוד השוטרים במדינה, אמרה כי מחשבותיה עם קרובי משפחה ועמיתיהם של ההרוגים. "זהו הסיוט האמיתי של כל שוטר", אמרה. היא הוסיפה שהיא "המומה" ממה שקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully