וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנגנבה: לינוי אשרם קיבלה בחזרה את השרשרת האולימפית

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 17:22

השרשרת נגנבה במכון וינגייט, ומאז המשטרה החלה בחיפושים אחר הגנב. לאחר שנמצאה, האלופה האולימפית קיבלה את התכשיט חזרה וענדה אותו לצווארה: "היא יקרה לי מאוד, כמו קעקוע עבורי. למען האמת לא האמנתי שימצאו אותה"

בווידאו: לינוי אשרם מקבלת מהמשטרה את השרשרת האולימפית שנגנבה ממנה/צילום: שלומי גבאי

האלופה האולימפית לינוי אשרם קיבלה היום (שני) בחזרה את השרשרת שנגנבה ממנה, עליה סמל של הטבעות האולימפיות, מעוטרות ביהלומים.

"זו שרשרת שיקרה לי מאוד. היא הוכנה על ידי צורף שתמיד תהיה עליי, כמו קעקוע, כי אני לא עושה קעקועים. מאד התעצבתי כשראיתי שהיא נעלמה", אמרה אשרם לאחר שקיבלה לידיה בחזרה את התכשיט. "חיפשתי וחיפשתי ובסוף הבנתי שמישהו כנראה העלים אותה. מחט בערימה של שחת. למען האמת שלא האמנתי שימצאו אותה".

השרשרת יקרת הערך הכספי והסנטימנטלי נגנבה במכון וינגייט, ומאז המשטרה החלה בחיפושים אחריה. היא נתגלתה בסופו של דבר אצל תושב ג'סר א-זרקא, לוטפי ג'רבאן עובד ניקיון בוינגייט, כשנעצר בכלל בכפרו בשל עניין אחר בזכות ערנותו של השוטר רס"ל דוד דהן, שזכר את הפרסומים בתקשורת אודות הפוסט שכתבה לינוי אשרם אודות האבידה. היום, במעמד מפקד התחנה סגן-ניצב בסאם עליאן, שבה השרשרת האולימפית לבעליה. "אני ממש שמחה שהודיעו לי שהשרשרת נמצאה", מסרה אשרם, וביקשה "להגיד לכולם תודה על התמיכה והעזרה".

לינוי אשרם מקבלת את השרשרת שנגנבה ממנה, תחנת משטרת ג'סר א-זרקא. יואב איתיאל
לינוי אשרם והשרשרת האולימפית/יואב איתיאל
לינוי אשרם מקבלת את השרשרת שנגנבה ממנה, תחנת משטרת ג'סר א-זרקא. יואב איתיאל
לינוי אשרם מקבלת את השרשרת שנגנבה ממנה, תחנת משטרת ג'סר א-זרקא/יואב איתיאל

אשרם ביקשה את עזרת הציבור אחרי שנגנבה ממנה השרשרת וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "השרשרת שלי, שניתנה לי אחרי האולימפיאדה, נלקחה הערב מהתיק שלי במכון וינגייט... היא בעלת ערך רגשי גדול בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully