וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה הרשמית של איראן נפרצה ע"י האקרים: "מוות לחמינאי"

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 17:15

לקראת יום השנה למהפכה האסלאמית, כתובת בגנות המשטר ובעד האופוזיציה הגולה הופיעו למשך זמן קצר בטלוויזיה הרשמית במהלך מתקפת סייבר "מורכבת במיוחד". בשנים האחרונות חוותה איראן שורת מתקפות סייבר נרחבות, ואחת מהן גרמה באוקטובר להשבתת תחנות הדלק במדינה

האקרים פרצו לטלוויזיה הממלכתית של איראן/הטלוויזיה הממלכתית של איראן

הטלוויזיה הרשמית באיראן נפרצה היום (חמישי) על ידי האקרים שפרסמו כתובות בגנות המנהיג העליון עלי חמינאי ובעד האופוזיציה הגולה. זאת לקראת יום השנה למהפכה האסלאמית, שיצויין בחודש הבא. הערוץ אמר כי הפריצה נמשכה עשר שניות, ובהמלכה הופיעו פרצופם וקולותיהם של "הצבועים" - כינוי של המשטר למנהיגי המתנגדים למשטר מארגון מוג'האדין חאלק.

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות הופיעו תמונותיהם של מנהיגי הארגון - מריאם ומסעוד רג'אווי - על רקע קול שקרא "הריעו לרג'אווי, מוות לחמינאי". הערוץ הודיע כי הפריצה, האחרונה בשורת מתקפות סייבר שפוגעות בגופים רשמיים באיראן, נמצאת תחת חקירה. בערוץ ציינו כי זאת "מתקפה מורכבת ביותר" שניצלה פרצות במערכת. שיבושים דומים קרו בערוצים ובתחנות רדיו אחרים של המשטר.

כיתוב "מוות לחמינאי" במהלך פריצה של האקרים לטלוויזיה הרשמית של איראן, 27 בינואר 2022. הטלוויזיה הרשמית באיראן, צילום מסך
הכיתוב "מוות לחמינאי" בזמן שידורי הטלוויזיה הממלכתית באיראן, היום/צילום מסך, הטלוויזיה הרשמית באיראן

באוקטובר, מתקפת סייבר נרחבת שיתקה למשך ימים את תחנות הדלק במדינה, בפעולה שייחסה איראן לארצות הברית ולישראל. שתי המדינות, וכן מדינות אחרות במערב, האשימו מצדן האקרים איראנים בשורת מתקפות סייבר שבוצעו נגדן בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully